امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۴:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح اصلاح و توسعه بخشی شبکه آبرسانی به شهر دو گنبدان افتتاح شد

مدیرکل دفتر حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اصلاح و توسعه بخشی شبکه آبرسانی به شهر دو گنبدان به طول ۱۲ کیلومتر به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

راه ملت، محمدموحدپور بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای افتتاح این طرح اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی این طرح را  یکی از طرح های افتتاحی در حوزه خدمات شهری در سفر استاندار به شهرستان گچساران عنوان کرد و اظهار داشت: طرح روشنائی محور تلخاب شیرین به امام زاده جعفر(ع) به طول ۱۰ کیلومتر از دیگر طرحهای افتتاحی در دهه فجر است که با حضور استاندار و مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

موحدپور اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین از افتتاح مسجد برکت امام موسی کاظم (ع) در منطقه امام زاده جعفر(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: این مسجد با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

 مدیرکل دفتر حوزه استانداری تصریح کرد: زمین این مسجد توسط مادر شهیدان “عیوضی” اهداء شده بود که به دست این مادر فداکار افتتاح شد.

موجد پور طرح پروار بندی گوساله ۱۰۰ راسی در روستای تلخاب شیرین و در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع را از دیگر طرحهای افتتاحی شهرستان گچساران عنوان کرد.

وی افزود: اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی این طرح از محل صندوق توسعه ملی تامین شده و اشتغال شش نفر را در پی داشته است.

موحد پور ظرفیت تولید این طرح را ۳۶ تن گوشت قرمز عنوان کرد.

وی با اشاره به طرحهای کلنگ زنی در این شهرستان اظهار داشت: ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان گچساران با اعتبار شش میلیارد ریال از محل منابع داخلی در زمینی به مساحت ۶۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۸۰ متر از جمله طرحهای کلنگ زنی شده در این شهرستان است.

موحدپور همچنین از افتتاح پروژه دبیرستان ۱۰ کلاسه سمیه در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه با زیربنای  یکهزار و ۴۳۵ متر مربع و محوطه سازی یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال توسط استاندار افتتاح شد.

منتشر شده در :2016/02/09 - 07:02|شناسه خبر: 22776 648 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه