امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۹:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۷۷۱ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد مستقر می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۱۵ هزار نفر در زمینه انتخابات در استان فعالیت دارند گفت: از مجموع ۷۷۱ شعبه رای ۳۸۸ شعبه سیار است که پراکندگی استان سبب این موضوع شده است.

راه ملت،سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با تبریک جشن انقلاب به ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: دو نمونه از مهم‌ترین جلوه‌های این همدلی در ۲۲ بهمن ماه و ۷ اسفند ماه با حضور پرشور مردم محقق می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی و بزرگ‌ترین تفاوت آن با سایر نظام‌های سیاسی دنیا وجود و اصل ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بین مردم ملموس‌تر است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از مجموعه‌های سه‌گانه در کشور است که اصول ۶۲ تا ۹۲ قانون اساسی مربوط به آن است.

خادمی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی پایه قانون‌گذاری در کشور است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنها نماینده حوزه انتخابیه خود نیستند بلکه در مقابل تمامی ملت ایران مسئولیت دارند.

وی تصریح کرد: یک مجلس توانمند نظام را نیز توانمند می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس نظارت است، اظهار داشت: استیضاح وزرا، تحقیق و تفحص در تمامی عرصه‌ها و نظارت مالی بر تمامی حرکت‌ها در بودجه دولت بخشی از این وظایف است.

خادمی ابراز کرد: یکی از شاخص‌های نماینده اصلح رصد مشکلات و به دنبال وضع قانونی برای حل مشکلات به صورت ریشه‌ای است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی برگزاری انتخابات پرشور و سالم را دارد، اظهار داشت: ستاد انتخابات در استان فعال است و از مجموع ۱۹ حوزه انتخابیه در استان ۳ حوزه اصلی و ۱۶ حوزه فرعی است.

خادمی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۹ نفر در هیئت‌های اجرایی و انتخابات استان مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: ناظر اصلی مردم هستند و دولت بیشتر نقش تسهیل‌گر را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۵ هزار نفر در زمینه انتخابات در استان فعالیت دارند، بیان کرد: از مجموع ۷۷۱ شعبه رای ۳۸۸ شعبه سیار است که پراکندگی استان سبب این موضوع شده است.

خادمی با بیان اینکه ۷۱ نفر در استان در میدان انتخابات با هم به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: ۲۱ نفر در حوزه بویراحمد و دنا، ۳۸ نفر در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام و ۱۲ نفر در شهرستان گچساران کاندیدای این دور از مجلس شورای اسلامی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴۰۹ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند، افزود: ۲۳۰ هزار نفر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا، ۱۶۶ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و ۱۲۹ هزار نفر در گچساران و باشت واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید توانمندی‌های خود در حوزه ذاتی وظایف که در مجلس را دارند برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: کاندیدای انتخابات هواداران و رهبران ستادهای خود را مدیریت کنند تا در این فصل رقابت به دشمنی و خصومت تبدیل نشود.

منتشر شده در :2016/02/12 - 01:02|شناسه خبر: 23076 707 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه