امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۴:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در جمع مردم بویراحمد و دنا مطرح شد

سید باقر: اجازه دهید سکوت کنم

سید باقر موسوی جهان آباد گفت: اجازه دهید در انتخابات سکوت کنم. راه ملت: به نقل از کبنا، صبح امروز و با حضور هواداران کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در حالی سید باقر موسوی جهان آباد از جاده شیراز وارد شهر یاسوج که هوادرارانش در قالب پنج […]

سید باقر موسوی جهان آباد گفت: اجازه دهید در انتخابات سکوت کنم.

راه ملت: به نقل از کبنا، صبح امروز و با حضور هواداران کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در حالی سید باقر موسوی جهان آباد از جاده شیراز وارد شهر یاسوج که هوادرارانش در قالب پنج گروه حامیان فعلی زارعی، بهرامی، رجائی نسب و تاحدودی نیکبخت و محمدپور از ساعت‌های قبل منتظر حضور سید اصلاحات و معرفی کاندیدای مورد نظر وی بودند.

به گزارش کبنا، آنچه قبل از هر چیز جالب توجه به نظر می رسید، سبقت هر یکی از هواداران کاندیداها از یکدیگر برای نزدیکی به سید باقر بود تا اینکه انتظارها به سر آمد و سید اصلاحات سوار بر خودروی مشکی رنگ به سمت جایگاه تدارک دیده شده رفت.

هوادارانی که برخی از آنها با سربندهای یا زهرا و تعدادی با عکس‌های شب کلاه بهرامی و تعدادی با تمثال های سید صدرالله رجائی حضور یافته بودند یکپارچه سید را در آغوش گرفتند.

اینجا بود که سبقت هر یک از کاندیداها در بزرگراه شیراز-یاسوج برای حمایت سید اصلاحات لحظه به لحظه بیشتر می‌شد، تا اینکه سید پس از شعرخوانی انصاری فهلیانی میکروفن را در دست گرفت و از گذشته ایران و جانشفانی برای این آب و خاک شده بود سخن به میان آورد.

سید باقر موسوی‌جهان‌آباد در جمع مردم استقبال کننده در جاده شیراز خود را رزمنده‌ای خطاب کرد که نه در آشپزخانه بلکه در خط مقدم جبهه حضور داشته است.

موسوی در ادامه به جایگاه شورای نگهبان در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: برای اینکه دولت‌ها نتوانند با قدرت خود فساد بیاورند و نهادی در مقابل آنها باشد، شورای نگهبان تأسیس شد.

وی در خصوص شورای نگهبان به این جمله بسنده کرد که نمی‌دانم چرا رد صلاحیت شدم و باید پاسخگوی مردم باشند.

موسوی در ادامه با بیان اینکه برای مطامع هیچ جریان و گروهی حرکت نکرده‌ام تنها از مردم سخن به میان آورد و گفت: با همه توان در خدمت مردم بوده‌ام.

وی قومیت گرایی را برای استان بسیار خطرناک دانست و گفت: اقوام ایرانی همیشه در کنار هم با اتحاد زندگی کردند. و اکنون در استان ما اگر بخواهد این موضوعات قومی پر رنگ شود یقیناً ۵۰ سال دیگر ما را به عقب خواد راند.
موسوی در ادامه به نکات در خصوص انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: در انتخابات خبرگان رهبری همه باید از آیت‌الله ملک‌حسینی حمایت کنیم.

به گزارش کبنا، در حالی که حامیان کاندیداهای منسوب به جریان اصلاحات منتظر حمایت سید باقر موسوی جهان آباد از کاندیدای خاصی در انتخابات بودند. وی به صراحت اعلام کرد: مردم خودشان شایستگی انتخاب اصلح را دارند و با احترام به همه اجازه بدهید سکوت کنم.

منتشر شده در :2016/02/19 - 03:02|شناسه خبر: 23664 1039 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه