امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۵:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه خبر داد

برگزاری کنگره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دهدشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: کنگره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه نخست اردیبهشت به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود.

راه ملت:بهنام صمدی‌فرد از برگزاری کنگره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دهدشت خبر داد و اظهار داشت: این آیین معنوی نیمه نخست اردیبهشت سال جدید برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ شهید والامقام از قشر روحانی تقدیم نظام کرده و از این تعداد ۱۰ شهید از شهرستان کهگیلویه است.

صمدی‌فرد با بیان اینکه ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا نام‌گذاری شده است افزود: برنامه‌هایی برای این هفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان در رشته‌های دارت و تنیس روی میز را از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام شهدا نام برد و گفت: اردوی یک روزه همسران شاهد به مقصد دیلم و گناوه برگزار می‌شود.

صمدی‌فرد کاشت ۴۱۷ نهال در منطقه دشت مازه را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: این تعداد نهال به یاد ۴۱۷ شهید والامقام شهرستان در مراسمی با حضور مسئولان کاشت می‌شود.

این مسئول دیدار با امام جمعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، سرکشی از خانواده شاهد و ایثارگران و نصب تابلوی شهدا در بلوارها را نمونه‌های دیگری از ویژه‌های هفته شهدا عنوان کرد.

صمدی‌فرد روز شهدا را فرصت ارج نهادن به مقام شهدا و قدردانی از جان‌فشانی آنان دانست و گفت: شهدا رفته‌اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته‌اند که باید ادا کنیم.//فارس

 

منتشر شده در :2016/03/04 - 05:03|شناسه خبر: 24634 728 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه