امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۸:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

سومین دوره «شب‌های شعر بلادشاپور» در دهدشت برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: سومین دوره شب‌های شعر بلادشاپور هفتم و هشتم فروردین در دهدشت برگزار می‌شود.

راه ملت: به نقل از فارس، ایرج کاظمی‌جو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای ویژه برنامه‌های نوروز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر شب در پارک شهید دستغیب دهدشت برنامه‌های شاد و متنوع اجرا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: جشن‌های نوروزی بلادشاپور با اجرای نمایش طنز، شاهنامه‌خوانی و موسیقی سنتی هر شب پذیرای مردم و مسافران نوروزی است.

کاظمی‌جو با بیان این‌که انجمن فیلم و عکس شهرستان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خوبی برگزار می‌کنند، افزود: جشن‌های نوروزی امسال با استقبال گسترده مردم همراه است.

این مسئول تجلیل از عوامل فیلم «ممیرو» به کارگردانی هادی محقق را از دیگر برنامه‌های نوروز برشمرد و گفت: این مراسم هشتم فروردین با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس و مسئولان شهرستان در فرهنگسرای ارشاد اسلامی دهدشت برگزار خواهد شد.

کاظمی‌جو تصریح کرد: سومین دوره «شب‌های شعر بلادشاپور» هفتم و هشتم فروردین در کاروانسرای بافت قدیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاحیه این آیین در روز هفتم فروردین گفت: شاعران برگزیده از استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در سومین دوره شب‌های شعر بلادشاپور شرکت دارند.

 

منتشر شده در :2016/03/24 - 02:03|شناسه خبر: 25426 687 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه