امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۱:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کلینیک درمانی یاسوج در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افتتاح کلینیک درمانی یاسوج در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

راه ملت: به نقل از فارس، پرویز یزدان‌پناه طرح تحول نظام سلامت را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برشمرد و اظهار کرد: با اجرای این طرح بسیاری از هزینه‌های درمانی بیماران کاهش داده شد.

وی بازسازی و نوسازی بخش‌های درمانی و بیمارستانی، تامین تجهیزات هتلینگ مانند تخت، تشک، تلویزیون، یخچال، برانکارد و کنسول، جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص، خرید سرمایه متوسط و تحویل به کلینیک‌ها و خرید تجهیزات کلان مانند ام.آر.آی و دستگاه سی.اسکن برای بیمارستان‌های استان را از جمله عملیات و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای بخش سلامت عنوان کرد.

معاون درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد مردم از اجرای این طرح در استان رضایت دارند، گفت: از آغاز این طرح تاکنون حدود یکصد و ۴۲ هزار بیمار با تعرفه دولتی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

یزدان‌پناه با اشاره به تعداد پزشکان مقیم بیمارستان‌های استان، اذعان کرد: در همین مدت ۶۶ پزشک مقیم (در هشت رشته) در چهار بیمارستان استان جذب شدند که حدود ۷۰ درصد از آنها ماندگار و تمام وقت هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۹ میلیارد تومان جهت ارتقای کیفیت هتلینگ، نوسازی و بازسازی ۹۰ درصد از بخش‌ها و قسمت‌های بیمارستان‌ها هزینه شده، تصریح کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر به کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه مراجعه کرده و ویزیت شده‌اند.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید سرمایه متوسط کلینیک‌های استان را طی اجرای طرح تحول نظام سلامت، ۱۷ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این سرمایه خریداری و به کلینیک‌ها تحویل داده شده است.

وی احداث کلینیک پنج طبقه یاسوج را از دیگر اقدامات مهم در راستای توسعه طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: حدود ۵۲۰ میلیون تومان جهت تجهیز و راه اندازی سیستم نوبت دهی این مرکز هزینه شده است.

یزدان‌پناه با بیان اینکه حداکثر سعی و تلاش دست‌اندرکاران طرح تحول نظام سلامت این است که خدمات مطلوب‌تر و رضایت بخش‌تری به مردم ارائه دهد، گفت: امیدواریم کار ساخت کلینیک پنج طبقه یاسوج تا اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسیده و بتوانیم آن را در هفته سلامت افتتاح کنیم.

منتشر شده در :2016/03/29 - 01:03|شناسه خبر: 25759 860 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه