امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۳:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای شهر یاسوج:

فعالیت فرهنگی چارچوب داری از سوی شهرداری یاسوج انجام نشده است/ ضعف شهرداری یاسوج در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز

فعالیت فرهنگی چارچوب داری از سوی شهرداری یاسوج انجام نشده است/ ضعف شهرداری یاسوج در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز

رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری یاسوج گفت: تاکنون فعالیت فرهنگی چارچوب داری از سوی شهرداری یاسوج برای شهروندان انجام نشده است.

راه ملت:

  هدایت امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران، بدون اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج افزود: کمیسیون فرهنگی در شورای اسلامی یاسوج تشکیل شده و جلساتی نیز برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده است اما کافی نیست.

وی بیان کرد: در این نشست ها از افراد فعال علمی و فرهنگی، هنری و سایر حوزه ها برای ارایه راهکارها و برنامه های فرهنگی دعوت می شود تا از نظرها و پیشنهادهای آنها استفاده شود.

امیری ابراز داشت: شهرداری یاسوج هزینه دانشجویانی که مقاله های آنها در رابطه با توسعه و برنامه ریزی شهری باشد را پرداخت می کند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر یاسوج نیز گفت: در زمینه ساخت و سازهای خارج از ضوابط  که در این شهر صورت می گیرد شهرداری یاسوج ضعیف عمل می کند.

امیری با بیان اینکه افزایش آمار پرونده ساخت و سازهای خارج از ضوابط در کمیسیون ماده 100 شهرداری یاسوج توجیه مناسبی برای برخورد با افراد متخلف نیست، افزود: بالا رفتن امار ساخت سازهای غیرمجاز و خارج از ضوابط در کمیسیون 100 بیانگر ضعف عملکرد شهرداری یاسوج در این زمینه است.

رئیس شورای شهر یاسوج عنوان کرد:  ساخت و سازهایی که خارج از ضوابط در یاسوج ساخته می شود مشکلات بسیاری را به وجود می آورد و در برخورد با افراد متخلف روابط بر ضوابط ترجیح داده می شود.

امیری یکی از نگرانی های شورای شهر یاسوج را ساخت و سازهای خارج از ضوابط دانست و گفت: براساس رای کمیسیون ماده 100 باید ساخت و سازهای خارج از ضوابط در یاسوج تخریب شوند ولی خیلی از این رای ها اجرایی نمی شود.

انتهای پیام/200

 

 

منتشر شده در :2016/07/27 - 04:07|شناسه خبر: 28945 623 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه