امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکریم زنان کهگیلویه و بویراحمدی با 2 گیگ اینترنت رایگان/ تبلیغ یا تکریم؟!

تکریم زنان کهگیلویه و بویراحمدی با 2 گیگ اینترنت رایگان/ تبلیغ یا تکریم؟!

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از اهدای دوگیگ اینترنت خانگی به یکهزار و ۱۶۰ نفر از بانوان مشترک خانگی به منظور تکریم مقام زن خبر داد.

راه ملت: ،سید داود موسوی‌منش در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هم برای مردم و مشترکین و هم برای کارکنان مخابرات برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف داریم .

وی افزود: در مناسبت‌هایی مانند روز زن و تولد حضرت زهرا(س) برنامه‌های فرهنگی توسط شرکت مخابرات استان داریم که یکی از آن‌ها اهدای اینترنت به بانوان هم استانی است .

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص به اهدای اینترنت رایگان به بانوان هم استانی به منظور تکریم مقام زن خبر داد و تصریح کرد: به همین منظور ۲ گیگ اینترنت رایگان به تعداد یک هزار و ۱۶۰ نفر از بانوان کهگیلویه و بویراحمدی که مشترک خانگی هستند اهدا شد .

موسوی منش اضافه کرد: اینترنت و استفاده درست از آن برای آموزش در راستای پرورش کودکان و نوجوانان از سوی مادران می‌تواند کارساز باشد.

به نظر میرسد شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به جای تکریم از مقام زنان استان با 2 گیگ اینترنت رایگان می توانست به روشهای دیگری از جمله مسابقاتی با موضوع استفاده درست از اینترنت و ارایه آموزشهای لازم برای کاربران و غیره بهره می برد نه اینکه به نوعی برای تبلیغ بسته های اینترنتی رایگان از بانوان برای تبلیغ شرکت استفاده می کرد.

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/04/04 - 10:04|شناسه خبر: 31518 518 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه