امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۸:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سفرهای بی سابقه وزرا به استانها شروع شد/وزیر نیرو امروز میزبان کهگیلویه و بویراحمد هاست

سفرهای بی سابقه وزرا به استانها شروع شد/وزیر نیرو امروز میزبان کهگیلویه و بویراحمد هاست

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تعدادی از وزرا و معاونین رئیس جمهور به یاسوج سفر می کنند که در دومین سفر مقام بلند پایه به یاسوج وزیر نیرو فردا میهمان کهگیلویه و بویراحمد است.

راه ملت:، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سفر دولت مردان به استانها شروع شده که این مورد در تاریخ دولتها بی سابقه بوده است، حال در این ایام این وزرا با افتتاح و کلنگ زنی طرح های نیمه تمام و گذشته به دنبال چه اهدافی هستند این را نیز مردم باید بگویند حال چرا این موقع آمدی؟

این در حالی است که این افراد با استفاده از امکانات دولتی و بیت المال به منظور خدمات رسانی به سراسر کشور سفر می کنند که انتظار می رود مسئولان از این فرصت برای تبلیغات انتخاباتی حزب یا گروه یا فرد خاصی استفاده نکنند.

 استان کهگیلویه و بویراحمد که در این ایام میزبان دولت مردان است، یکی از محروم ترین نقاط کشور است این روزها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری میزبان وزرا و معاونین رئیس جمهور است که در روز دوشنه 11 اردیبهشت ماه معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست بود و روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه نیز وزریر نیرو برای کلنگ زنی آب رسانی به شهر دهدشت و حومه به این استان سفر می کند و این سوال پیش می آید چرا حالا آمدی؟

این استان که دارای محرومیت های مختلفی اعم از راه ارتباطی ، آب، برق و گاز است اما در تمامی صحنه ها اعم از جنگ هشت ساله دفاع مقدس، انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا حضور پرشور داشته است اما بعد از اتمام این گونه کارها متاسفانه این استان به فراموشی سپرئده می شود و در نتیجه می توان گفت که این استان از لحاظ حضور در صحنه ها با توجه به جمعیت اول بوده اما در خیلی از مسائل هنوز محروم است و این را از وزیر نیرو باید پرسید حالا چرا آمدی؟

حال بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روستاها و شهرهایی هستند که از نعمت آب آشامیدنی و سایر امکانات برخوردار نیستند اما مسئولان استان به جای اینکه برای خدمت رسانی به این نقط تلاش کنند تنها به فکر اثبات مدیریتی و ارتقاء خود بوده و کاری به این چیزها ندارند.

نمونه این کار دعوت مسئولان استانی از وزرا و معاونین رئیس جمهور برای کلنگ زنی ها و افتتاحیه های تبلیغاتی است که نمونه آن نیز معصومه ابتکار بود که روز گذشته با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد بوستان چشمه نباتی  شهرستان بویراحمد را افتتاح و در جلسه شورای اداری به بیان تبلیغات برای دولت پرداخت.

بعد از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به کهگیلویه و بویراحمد نوبت به وزیر نیرو رسید، به گفته مدیر عامل شرکت آب و منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد وزیر نیرو برای کلنگ زنی آب رسانی از سد کوثر به شهرهای دهدشت، سوق، چرام و لنده به استان سفر می کند.

در این جا چند سوال مطرح می شود که:

1-این کلنگ زنی چرا در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود؟

2- مردم این چهار شهر سالهاست که مشکل آب شرب دارند چرا در این چهار سال که مطالعات این آبرسانی به اتمام رسیده بود کلنگ زنی نشد؟

3-آیا این پروژه بعد از کلنگ زنی همانند طرح های دیگر به فراموشی سپرده می شود یا اجرائی می شود؟

که در این رابطه مردم باید نظر دهند که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چرا این کلنگ زنی ها در سراسر کشور توسط دولت مردان شروع شده که این نیز جای تامل دارد.

آیا مسئولان استانی به خصوص آقای استاندار که به جای اینکه این گونه سفر های تبلیغاتی را برنامه ریزی می کنند چرا وزرا را به روستاها و شهرهای محروم استان نمی برند تا مشکل آب شرب آنها را ببیند؟

چرا از آقای وزیر خواسته نمی شود که مشکل آب شرب شهر یاسوج را که می خواهد از طریق سد تنگ سرخ تامین شود را حل کند؟

این در حالی است که در ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تعدادی از رسانه های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر سه وزیر و یک معاون رئیس جمهور به استان خبر داده بودند که این خبر در حال نمود پیدا کردن است.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/02 - 11:05|شناسه خبر: 31754 558 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه