امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۳:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها در کهگیلویه و بویراحمد/ زشت کردن نمای شهر با پوسترهای تبلیغاتی

آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها در کهگیلویه و بویراحمد/ زشت کردن نمای شهر با پوسترهای تبلیغاتی

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر روستا و ریاست جمهوریدر کهگیلویه و بویراحمد درحالی از شب گذشته و همزمان با سراسر کشور آغاز شد که درب و دیوارها و بسیاری از مکان های شهری به پوسترهای تبلیغاتی تزئین شده است.

راه ملت: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت 24 شب گذشته در سراسر کشور آغاز شد تا کاندیداها به مدت یک هفته از این طریق بتوانند برنامه ها و تبلیغات محیطی خود را در فضای شهرها و روستا انجام دهند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات انتخاباتی زودهنگام یک تا دوماه قبل در سطح فضای مجازی از سوی حامیان برخی کاندیداها آغاز شد و برخی کاندیداها نیز در مراسم ها و محافل مختلف رایزنی لازم برای جذب آرای مردم را در دستور کار قرار دادند و اعلام حضور کردند.

هرچند مسئولان ستاد انتخابات اعلام کردند تبلیغات زودهنگام کاندیداها به هرنحوی تخلف محسوب می شود اما این موضوع از سوی حامیان و برخی کاندیداها جدی گرفته نشد.

با اعلام رسمی تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات و تنها در روز نخست، فضای محیطی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از پوسترهای رنگارنگ کاندیداها پرشده و چهره این شهرها را زشت جلوه می دهد به طوری که در هر مکانی و حتی پیاده روهای شهر نیز پوستر نصب شده است.

برخی از حامیان کاندیداهای انتخابات شبانه پوسترهای کاندیداها را با چسب و سریش بر دیوارها، درب منازل، نرده ها و مکان های عمومی نصب می کنند که این امر علاوه بر نازیبایی چهره شهر هزینه های زیادی را برای شهرداری در بردارد.

 

نصب پوستر در سطح شهر ممنوع بوده و شهرداری با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد

 

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: نصب و چسباندن هرگونه پوستر انتخاباتی و تبلیغاتی برروی دیوارها و منظر شهر یاسوج ممنوع شده است.

کرم اله غلامیان افزود: به استناد ماده ۹۲ قانون شهرداری ها هر گونه تبلیغات برروی بدنه و منظر شهر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری لازم است که کاندیداها و نمایندگان آنان نسبت به رعایت قانون مذکور توجه جدی داشته باشند.

هزینه گزاف تبلیغات انتخاباتی بر دوش شهرداری

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: شهرداری در سه سال گذشته هزینه گزافی را به منظور زیبا سازی منظرهای شهری با انجام رنگ آمیزی سطوح نازیبا در سطح شهر کرده است که بی توجهی به نحوه تبلیغات  موجب خسارت زیادی به چهره شهر می شود.

وی افزود: براساس قانون انتخابات نصب پوستر در سطح شهر ممنوع بوده و شهرداری با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

غلامیان تاکید کرد: از آنجا که نمایندگان مردم به عنوان مدافع حقوق شهروندان شناخته می‌شوند لازم است تا این اصل را قبل از شروع انتخابات به عنوان نخستین وظیفه درسرلوحه کارخویش قرار دهند.

 

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2017/05/10 - 11:05|شناسه خبر: 31895 587 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه