امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۹:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شباهت دولت فعلی به جنبش 78 درصدی دولت ها/دولت فعلی چرخ های تولید را یکی پس از دیگری پنچر کردآیا می دانید 78 درصد از دولت ها بعد از انقلاب تاکنون در اختیار چه کسانی بوده است؟

شباهت دولت فعلی به جنبش 78 درصدی دولت ها/دولت فعلی چرخ های تولید را یکی پس از دیگری پنچر کردآیا می دانید 78 درصد از دولت ها بعد از انقلاب تاکنون در اختیار چه کسانی بوده است؟

جنبش 78 درصدی دولت ها که 28 سال قدرت در دست آنها بود حال دولت فعلی نیز شباهت بسیار زیادی به آنها دارد.

راه ملت: ، جنبش 78 درصدی که 28 سال قدرت در دست دولت های آنها بود ، دولت فعلی نیز شباهت بسیار زیادی به آن دارد و تلاش می کند که چهار سال ریاست جمهوری را نیز برای خود کسب کند.

همانطور که در گزارش قبلی نیز توضیح داده شد، جنبش 78 درصدی دولت ها و شباهت آن با دولت فعلی از زمان دولت کارگزاران، هاشمی رفسنجانی، دولت محمد رضا خاتمی، 8 سال نخست وزیری میر حسین موسوی و چهار سال حسن روحانی حکایت دارد.

آیا می دانید 78 درصد از دولت ها بعد از انقلاب تاکنون در اختیار چه کسانی بوده است؟

سیاست دولت فعلی نشان می دهد که به جنبش 78 درصدی دولت ها بسیار شباهت دارد که می توان در موضوع تورم بالا، برجام، بیکاری، وعده های توخالی، تعطیلی کارخانه هاف افزایش قاچاق کالا و نگاه به بیرون را نام برد.

در سال 92 که حسن روحانی با شعار دولت تدبیر و امید رئیس جمهور شد وعده داده بود که در 100 روز تمامی مشکلات را رفع می کند امام اکنون بعد از چهار سال مشکلات به قوت خود باقی مانده و حتی بیشتر نیز شده است.

کارخانه ها:در همان سال نیز تعطیلی کارخانه ها بر اثر نداشتن مواد اولیه و تحریم ها بود که دولت تدبیر وامید گفته بود که با تعامل با سایر کشورها و مسئله برجام مشکلات را حل می کند اما اکنون در ماه های پایانی دولت نه تنها این کارخانه به محور تولید باز نگشتند بلکه کارخانه های 30 تا 40 ساله در کشور همانند ارج، کارخانه لوله سازی اهواز، روغن نباتی قو، کارخانه زاگرس خودروی بروجرد، کارخانه داروگر، تعطیلی چهار شهرک صنعتی یاسوج، کارخانه ارد و نشاسته و تعطیلی کارخانه قند  یاسوج نیز تعطیل شدند.

برجام:آقای روحانی گفته بود که با برجام هم چرخ سانتریفیوژ ها می چرخد و هم چرخ زندگی مردم، حال در همین ایام عید مردم شهرهای کشور عنوان کردند که نه چرخ سنتریفیوژ تعطیل شد و چرخ اقتصاد و معیشت مردم نیز تعطیل شد.

بیکاری: در دولت های 78 درصدی بیکاری به اوج خود رسیده بود و تنها به فکر منافع خودشان و  تعامل با کشورها بودند ، و در دولت روحانی می توان به این مورد اشاره داشت که گفته بودند که بیش از چهار میلیون شغل ایجاد می کنند اما تنها 700 هزار شغل اجاد کردند که معلوم نیست این مقدار نیز چگونه انجام شده است.

وعده های توخالی: بعد از اسل 92 که روحانی رئیس جمهور شد گفته بود که در 100 روز مشکلات را حل می کنم، دریاچه ارومینه را احیا می کنم، تالاب هورالعظیم را احیا می کنم، مشل آب رسانی به مناطق جنوب و شرق کشور را حل می کنم، مسکن مهر را ساماندهی می کنم که متاسفانه این مورد انجام نشد و حتی مسکن مهر نیز تعطیل شد.

نگاه به بیرون و توجه نکردن به اقتصاد مقاومتی: در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را عنوان کرده بود که مشکلات کشور با نگاه به داخل و توجه به ملسئله اقتصاد مقاومتی حل می شود اما این دولت توجه خاصی به این مسئله نداشته و بیشتر نگاه آنها به واردات و خارج بوده که باعث شد خیلی از تولیدی ها و کارخانه ها تعطیل شود.

حال می بینیم که در این دولت تنها شعار  وجود داشته و هیچ چرخی نچرخیده بلکه چرخ ها نیز یکی پس از دیگری پنچر  شدند.

 

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/13 - 01:05|شناسه خبر: 31967 600 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه