امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۹:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام حمایت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد از حجت الاسلام رئیسی

اعلام حمایت دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد از حجت الاسلام رئیسی

دانشجویان معتدل کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حجت الاسلام رئیسی بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند.

راه ملت: ، جمعی از دانشجویان معتدل کهگیلویه و بویراحمد با انتشار بیانیه ای حمایت خودشان از حجت الاسلام رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را عنوان کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره مبارکه رعد، آیه 11)

خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی

سلام علیکم؛

در روزگاری که سپهر سیاست و عرصه سیاست ورزی کشور هر روز چهره ای تازه و جدید از تزویر و بی اخلاقی به خود می بیند، بیم آن داریم انقلاب گرانسنگی که برای احیای فرهنگ و ارزش های مکتب حیات بخش اسلام برپا و با خون هزارن شهید آبیاری شده است با افتادن به دست نا اهلان دنیا طلب، از درون تهی و‌ جز نامی از آن باقی نماند.

حال استان شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد همانند گذشته که در تمامی عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی حضور پیدا کردند و در انتخابات 96 نیز نخبگان و دانشجویان این خطه در کنار مردم سلحشور نیز بار دیگر به بیانات و رهنمود های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ندا سر می دهند و در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت می کنند.

در این میان نیز ما دانشجویان معتدل کهگیلویه و بویراحمد حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی که فردی انقلابی، ولایی که دلسوز نظام است اعلام می کنیم و از مردم همیشه در صحنه استان انتظار داریم که در روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور پرشور خود در مصلی امام خمینی(ره) به استقبال وی بروند.

دانشجویان معتدل کهگیلویه و بویراحمد با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی و اقتصادی دشمنان کشور عزیزمان فهمیده‌اند که پافشاری بر اصول و آرمان‌ها، اقتدار ایران اسلامی را رقم خواهد زد و در این برهه حساس و خطیر، انقلاب اسلامی بیش از پیش نیازمند حضور فعال و انقلابی است که تحت هدایت‌ها و زعامت ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای جهت پیمودن مسیر دستیابی ونیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باشد.

 یقین بدانید دلسوزان کشور از همه گروه ها و طبقات اجتماعی و سیاسی، در این مسیر پشتیبان شما خواهند بود و به حکم وظیفه شرعی با شما همراهی خواهند کرد تا به فضل الهی، این کشور، رئیس جمهوری شایسته انقلاب اسلامی و در شأن مردم عزیز ایران داشته باشد؛ ان‌شاء‌الله.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/05/14 - 10:05|شناسه خبر: 32092 753 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه