امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۶:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسبان اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی را حافظ امنیت و آسایش عمومی دانست و گفت: نیروی انتظامی پاسبان اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

راه ملت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۷ مهر ) به مناسبت هفته نیروی انتظامی در رژه نیروهای مسلح، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت، آسایش عمومی و پاسبان اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن است.

احمدی اظهار داشت: در طول چهار دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی با تمام توان و جدیت از تمامیت ارضی کشور دستاوردها و آرمان‌ های نظام دفاع و لحظه ای در این راه درنگ نکردند.

وی، پاسداشت تلاش فداکاری ‌ها و رشادت ‌های نیروی انتظامی را توجه ویژه به حوزه امنیت دانست و اضافه کرد: تقویت نیروهای نظامی و انتظامی در استان در گرو تقویت و تامین امنیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و باید با آن اهتمام ویژه داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نظام سلطه در برهه های مختلف به دنبال هجمه ها و تحریم های سیاسی و اقتصادی علیه ایران اسلامی بود، گفت: ملت مقاوم و متحد ایران اسلامی نشان داد که با همه قوا از آرمان ها و ارزش‌ های نظام اسلامی حمایت کرده و قدمی از این باور و اعتقاد خود عقب ننشست.

احمدی یادآور شد: دشمن روز به روز به ناکامی ها و شکست ها پیاپی خود اعتراف می کند و این حاصل همدلی و اتحاد ملت سلحشور ایران است.

احمدی بیان کرد: دشمن وقتی دید نمی تواند از طریق نظامی عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ و خدشه ای در روند توسعه کشور ایجاد کند، سعی بر ناامید کردن جوانان و انحراف آنان از طریق فضای مجازی و تبلیغات سیاه کرد.

وی، زیر سوال بردن باورهای دینی، فروپاشی خانواده، شکستن اتحاد ملی و ایجاد تفرقه را از برنامه‌ها جدید استکبار و استعمار خواند و ابراز داشت: باید از همه ظرفیت‌ ها برای تقویت نیروی انتظامی و بالا بردن توان مدیریتی و اقتدار آن استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروی انتظامی خواست با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد کند و با مجهز شدن به ابزارهای نو و سیستم های نوین ،برای مقابله با ترفندهای نرم دشمن آمادگی داشته باشد

منتشر شده در :2017/10/09 - 03:10|شناسه خبر: 32737 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه