امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گاف جالب شهرداری و شورای شهر دهدشت/سه بنر در سه شهرستان با یک متن

اما یکی دیگر ازبخش های جالب این بنرهای تبلیغاتی  تشابه پیامهای تبریک مردم شهرستان های چهارگانه و شورای شهرچرام ودهدشت بود که هرسه بنر هم دارای غلط املایی هستند.

راه ملت، شهرداری وشورای شهردهدشت در حرکتی قابل تقدیر اقدام به نصب بنری باپیام تبریک جهت انتخاب حاج عدل هاشمی پور بعنوان نایب رئیس کمیسیون انرژی کرد.

نکته جالب این بنر اشتباه های املایی دربنر مورد نظر است که کلمه های “کمیسیون” و “روزافزون” بصورت اشتباه نوشته شده است.

اما آیا شهرداری ویاشورای محترم شهر از چنین اشتباهی اطلاع داشتند واقدام به نصب کردند واگر اطلاع نداشتند چطور نظارتی بر متن هایی که دربنرها استفاده می شود صورت نمی گیرد تا ازبه وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری شود.
انتظار میرود وقتی بنر در محلی پرترددنصب می‌شود، زحمت کشیده و متن آن را یکبار مطالعه کرده که یک وقت سهواً روز افزون را “روافزون” ویا کمیسیون را “کمیسون” ننویسند.

جالب ترین بخش این اشتباه این است که شهروندان هم متوجه چنین اشتباه شده اند ویکی از همشهریان دهدشتی در زیر کلمه باماژیک نوشت که اصلاح شود.

حال بااین تفاسیر چرا شورای محترم شهر وشهرداری که در اکثریت مدیریت شهری موفق عمل کردند چنین اشتباهی رامرتکب شده و اقدام به تصحیح اشتباه خود ویا برداشتن بنر نکردند چیزی است که مفهوم آن برای ما مشخص نیست.

اما یکی دیگر ازبخش های جالب این بنرهای تبلیغاتی  تشابه پیامهای تبریک مردم شهرستان های چهارگانه و شورای شهرچرام ودهدشت بود که هرسه بنر هم دارای غلط املایی هستند.

انتظار می رود جهت ارج نهادن به خدمات نماینده محترم کهگیلویه اقدام به رفع اشتباه مورد نظر کنند.

اما محمدحسین جمشیدی سخنگوی شورای شهر دراین باره گفت: هیچ کدام از اعضای شورا شهر در جریان این بنر و متن این بنر نبوده اند.

وی اظهار کرد:طبق گفته پیمانکار تبلیغات شهری بنر با هماهنگی دوستان در شهرداری نصب شدکه متاسفانه نظارت کامل بر متن بنر انجام نگرفت و این چند اشتباه صورت گرفت.

جمشیدی ضمن عذرخواهی بابت اتفاق بوجود آمده افزود: امیدوارم که دوستان در شهرداری از این به بعد در این زمینه نظارت کامل داشته باشن و متن چنین بنرهایی و پیام های تبریک و تسلیت از یه فیلتری عبور کند که مشکلی بوجود نیاید.

 

منتشر شده در :2018/06/16 - 07:06|شناسه خبر: 34287 1517 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه