امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۷:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جناب مدیرکل وضعیت شهردار لنده را شفاف روشن کنید

راه ملت:پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و پیگیرهای راه ملت پیرو اخبار قبلی ،پیگیریهای در زمینه وضعیت بازنشستی شهردار لنده اقای مختار مشهدی زاده انجام گرفت. به جهت رعایت اخلاق رسانه ای ابتدا موضوع را ایشان سوال کردیم که ایشان اذعان داشته فعلا بازنشست نیستم. برای روشن شدن قضیه موضوع را از مدیر […]

راه ملت:پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان و پیگیرهای راه ملت پیرو اخبار قبلی ،پیگیریهای در زمینه وضعیت بازنشستی شهردار لنده اقای مختار مشهدی زاده انجام گرفت.

به جهت رعایت اخلاق رسانه ای ابتدا موضوع را ایشان سوال کردیم که ایشان اذعان داشته فعلا بازنشست نیستم.

برای روشن شدن قضیه موضوع را از مدیر کل جناب مهندس تاجدینی پیگیری تمودیم که ایشان بیان داشته اطلاع دقیقی نداشته و با هماهنگی با مدیر کارگزینی ما را به ایشان معرفی نمودند.اقای رهبر مدیر کارگزینی اعلام نمودند که اقای مشهدی زاده کمتر از یکسال تا لازنشستی دارند‌.اما ظاهرا اخیرا شورای لنده طی استعلامی از جهاد استان خواستار روشن شدن دقیق وضعیت خدمت ایشان شدند که طبق اطلاعاتی که به سایت ما رسیده جهاد استان در نامه ای اعلام داصتند که ایشان یکسال و نیم دیگر از خدمتشان باقی مانده حال با توجه به شبهاتی که بوجود امده و حساسیت قانون منع بکارگیری بازنشستگان و سردرگمی شورای لنده از مدیر کل جهاد استان و سازمان بازرسی استان ،فرماندار محترم لنده و جناب اقای کاظمی مدیر کل محترم امور شهری انتظار داریم موارد ذیل را بررسی و جهت روشن شدن افکال عمومی اطلاع رسانی نمایند.
۱.وضعیت دقیق خدمتی باقی مانده اقای مختار مشهدی زاده
۲.چطور اقای رهبر به نماینده سایت راه ملت اعلام داشته کمتر از یکسال از خدمت ایشان باقی مانده اما حال در جواب استعلام شورا بیان نمودند ایند یکسال و نیم.
۳.طبق بررسیهای صورت گرفته نامه ای که جهاد در جواب استعلام شورای لنده نوشته اند طبق حکم کارگزینی نامبرده در ابتدای فروردین بوده در حالی از ان تاریخ حدودا ۹ ماه گذشته و باید باقی مانده خدمت ایشان از تاریخ ۱۵ دیماه محاسبه گردد.
۴.با توجه به اینکه در صورتی که باقی مانده خدمت نامبرده از ۱۵ دیماه کمتر از یکسال باشد که طبق گفته اقای رهبر حدودا ۶ ماه میباشد..وضعیت ادامه ماموریت نامبرده با توجه به مخالفت شورای لنده با ادامه ماموریت در صورتی میزان خدمت ایشان کمنر از یکسال بوده را نشخص نمایند.
در پایان نکته ای که باید اعلام کنیم این می باشد با توجه به اینکه شهردار فعلی در هر صورت میانه راه بازنشست بوده حال اصرار نمابرده بر ادامه ماموریت توجیهی ندارد و شورای لنده باید تصمیم قاطعی گرفته و وقتی قرار بر انتخاب مجدد می باشد توجیهی بر ادامه ماموریت برای چند ماه نبوده و الان نسبت به انتخاب شهردار مبادرت نمایند هم شهردار جدید زمان بیستری داشته هم بازه زمانی انتخاب شهردار طبق سابقه قبلی این شورا ممکن است به درازا بکشد.
منتظر پاسخ مدیر کل جهاد و فرماندار لنده هستیم.

منتشر شده در :2018/11/29 - 11:11|شناسه خبر: 35605 408 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه