امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۹:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جشنواره‌های بهاری در ۸ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره‌های بهاری در هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره بهاری استان روز چهارم فروردین‌ماه در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

راه ملت: محمود باقری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز ۹۸، اظهار داشت: سه جلسه خدمات سفر استانی و بالغ بر ده‌ها جلسه ستاد خدمات شهرستانی در استان برگزار و برای استقبال از مهمانان نوروزی، هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است.

وی نظارت بر بهداشت مواد غذایی و قیمت اجناس و خدمات را از مهم‌ترین ضرورت های ایام عید عنوان کرد و افزود: قیمت کالاهای اساسی در نشست ستاد تنظیم بازار استان تعیین و همچنین شعبه ویژه رسیدگی به شکایات مردم و مسافران در ایام نوروز ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال ایجاد شادی و نشاط در بین مردم در ایام نوروز هستیم، گفت: در این ایام برای ترویج آیین‌ها، رسوم و سنت‌های استان تلاش می‌کنیم.

باقری شاهنامه‌خوانی را از برنامه‌های ویژه ایام نوروز عنوان و بیان کرد: بازارچه‌های موقت صنایع دستی در ورودی همه شهرهای استان راه‌اندازی می‌شود.

وی ابراز کرد: نخستین جشنواره بهاری استان روز چهارم فروردین‌ماه در شهرستان بهمئی برگزار شده و این جشنواره روز پنجم فروردین‌ماه در شهرستان لنده، ششم فروردین‌ماه در دهدشت، هفتم در شهرستان چرام، هشتم فروردین‌ماه در باشت و نهم فروردین در گچساران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری جشنواره بهاری در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین در شهرستان‌های دنا و بویراحمد خبر داد.

باقری ادامه داد: در روز نخست فروردین نیز در همه ورودی‌های استان با گل و شیرینی به استقبال نخستین گردشگران نوروزی می‌رویم که استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این روز از اپلیکشن سرزمین چهارفصل رونمایی می‌شود، گفت: در این اپلیکیشن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی و صنایع دستی استان به طور کامل معرفی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنای دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بیش از ۲ هزار تخت در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

باقری عنوان کرد: تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی و رستوران‌ها هیچ افزایش نرخی در ایام نوروز ندارند.

منتشر شده در :2019/03/20 - 01:03|شناسه خبر: 37834 768 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه