امروز :دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۴:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار جدید لنده:

فرماندار شدم تا با قدرت برای مردم کار کنم/افتخار می کنم که به لنده آمدم

آئین تکریم و معارفه فرماندارقدیم و جدید شهرستان لنده با حضور نظری معاون سیاسی،امنیتی، پروازمدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان لنده و اقشار مختلف مردم برگزارشد.

راه ملت: سید خدادوست موسوی در مراسم معارفه خود گفت:این سومین حکم بنده در ۱۵ماهه گذشته در منصب های گذشته است که امروز با حمایت ویژه استاندار و مجموعه استانداری امروز خادم مردم خوب دیار اولین ها خواهیم بود.

وی افزود:شهرستان لنده علی رغم همه اولین های که در تاریخ دارد در بحث عمران و توسعه در زمره آخرین ها است که امدنم کاملا با قدرت برای مردم کار خواهم کرد و گرایش سیاسی چندانی نخواهم داشت چرا که یک نیروی عمرانی هستم.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:شهرستان لنده دارای ظرفیت های بالای است که نیازمند نقشه راه می خواهد و امایش سرزمینی آن دوباره بازنگری شود که نیازمند مشارکت همه مردم است.

وی تاکیدکرد:باید از طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه و عمران منطقه استفاده کنیم تا در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیریم.

موسوی گفت:باتوجه به سوابق خوب خودم در وزرات کشور با پایه و اساس کار به خصوص پروژه های عمرانی اشنا هستم و از خورد کردن پروژه باید خودداری شوند و باید تلاش کنیم که مشکلات ارتباطی و پروژه های راه سازی ما در کمترین زمان ممکن به ثمر بنشیند.

وی تاکیدکرد:در حوزه روستایی خدمات خوبی به روستاها ارائه شده است که متاسفانه خالی شدن روستاها باعث بیکاری و مشکلات اساسی برای مردم به خصوص خود روستائیان شده است.

فرماندار جدید لنده خاطرنشان کرد:در بحث استفاده از تسهیلات صندوق توسعه روستایی می توان برای مردم اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد کرد.

وی تاکیدکرد:با رعایت مقررات باید دست همه کسانی که برای توسعه شهرستان لنده می خواهند قدمی بردارند با همفکری و هم اندیشی با اقشار مختلف جامعه به دنبال توسعه فراگیر باشیم تا بتوانیم این شهرستان را به مسیر پیشرفت برسانیم.

موسوی اظهارکرد: همه جای این استان خوب است ولی شاخصه های مردم لنده در وفاداری و پایمردی قابل تحسین است و انچکه باعث شد این مسئولیت را بپذیرم همین مردم نوازی و محبت مردم است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:  همه ما باید برای توسعه شهرستان لنده قدم برداریم تا این شهرستان به حق و حقوق خود برسد.

منتشر شده در :2019/05/05 - 01:05|شناسه خبر: 39128 825 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. ضرغامی گفت:

    واقعا فرماندار جدید خیلی مسلط و شیوا گفته هاشان را بیان نمودند و با توجه به سوابق کاری و عمرانی در صورت همکاری مردم و ادارات موفق ترین فرماندار خواهد بود.

  2. ممنون از سخنرانی ارزنده فرماندار لنده، ایشالله با همکاری مردم و دولت و فرماندار جدید، لنده رو در سیمای بهتر ببینیم

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه