امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۴:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وقتی صداقت، تیرگی بداخلاقی ها را پاک می کند؛

“نه” قاطع سران اصلاحات کهگیلویه بزرگ به هاشمی پور/رواج روش های ضداخلاقی در برخی رسانه ها

سران اصلاحات کهگیلویه بزرگ هر کدام به صورت جداگانه با جواب قاطع نه حمایت از هاشمی پور در انتخابات پیش رو را تکذیب کردند.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ پس از شایعه و دروغ بزرگ تیم رسانه ای عدل هاشمی پور از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خبرنگار پایگاه خبری راه ملت بنا به رسالت واقعی خود که نشر واقعیت ها برای آگاهی سازی به جامعه است به سراغ محمود منطقیان، قادر لاهوتی، رضا دهبانی پور و علی کامرانی از سران اصلاحات کهگیلویه بزرگ رفت و هر یک از این بزرگان به صورت جداگانه در جواب خبرنگار این پایگاه خبری در مقابل سوال حمایت سران اصلاحات کهگیلویه بزرگ از عدل هاشمی پور که این روزها در برخی از رسانه های حامی و نزدیک به این کاندیدا شایعه و به صورت گسترده در فضای مجازی در حال نشر است پاسخ منفی دادند و نه بزرگ اصلاحات به هاشمی بار دیگر از زبان گویای سران اصلاحات بیان شد.

حال گفتگوی کوتاه از این بزرگان را در مطلب ذیل می توانید مشاهده و مطالعه کنید:

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:
دهبانی در جواب خبرنگار راه ملت گفت: بنده از هیچ کاندیدایی در حوزه کهگیلویه بزرگ، ضمن احترام به همه آنها حمایت نخواهم کرد و این مورد را در بیانیه ام نیز آمده که از هیچ یک از کاندیداهای عزیز حمایت نکردم.

محمود منطقیان نیز با بیان اینکه نظرشان در حمایت یا عدم حمایت از کاندیدای خاصی همان نظر قبل است اظهار کردند: بنده چند روز پیش بیانیه ای را صادر کردم و مطابق آن، نظرم همان بیانیه است.

کامرانی نیز در گفتگو با خبرنگار راه ملت گفت:  ما اگر اقای دکتر دهبانی در صحنه می ماندند بهرحال چون اصلاح طلب بودند، حمایت می کردیم؛ اما الان در حقیقت انتخابی وجود ندارد که ما بخواهیم انتخاب کنیم.

به گزارش راه ملت، قادر لاهوتی نیز چندی پیش و در بیانیه ای اعلام کردند که از هیچ کدام از کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ حمایت نمی کنند.

با این تفاسیر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ با اعلام بی طرفی سران اصلاحات این حوزه برگزار می شود و بهتر است براساس مر قانون و توصیه های مقام معظم رهبری فضای انتخابات را به بداخلاقی ها آلوده نکنیم.

منتشر شده در :2020/02/14 - 10:02|شناسه خبر: 45679 1126 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه