امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۸:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

تعطیلی تمام اصناف کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۵ فروردین / واحدهای صنفی عرضه‌ کننده کالاهای ضروری و اساسی در تعطیلات باز هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالای ضروری و اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به فعالیت خود ادامه می دهند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج؛ سید حشمت الله صمیمی دوست در خصوص وضعیت بازار استان برای مقابله با ویروس کویید ۱۹، اظهار داشت: با توجه به درخواست و مشارکت صنوف و تصمیمات کلان کشوری ، کلیه صنوف ، بجز صنوفی که کالاهای اساسی و ضروری مردم را تامین می کنند از جمله صنف خبازان،  خواربارفروشی، میوه و تره بار، قصابان، بزازان، داروخانه‌ ها و مرغ فروشان  تا ۱۵فروردین ۱۳۹۹ تعطیل هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در صورتی که سایر صنوف از این موضوع تمرد نمایند و دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکنند  در حقیقت تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و دستگاه های نظارتی موظف به اقدام قانونی هستند .
وی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مکان های پر تجمع استان نیز باید تعطیل شوند.
صمیمی یادآور شد: گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و صمت به صورت روزانه سطح بازار و صنوف مختلف را رصد و ارزیابی می کنند.

منتشر شده در :2020/03/21 - 09:03|شناسه خبر: 46927 379 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه