امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۶:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ورزش گلف، استعدادیابی، آموزش و تلاش برای حضور در میادین کشوری و بین المللی همگانی می شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع انتخابات هیات گلف خواستار همگانی کردن رشته گلف، برگزاری کارگاه های استعدادیابی، توجه به اصل آموزش و حضور در میادین کشوری و بین المللی در این رشته شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحم سید محمد تقی علوی ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیرهای فدراسیون گلف کشور در برگزاری این مجمع و طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در فضای برگزاری مجمع انتخابات هیات گلف، گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستان ها در توسعه و اعتلای این رشته، راه اندازی رشته گلف در تمامی شهرستان ها و همگانی کردن و ظهور ورزش قهرمانی گلف در استان را خواستاریم.

وی از اتفاقات خوب و میمون در هیات گلف در زمان تصدی سرپرستی “ظهراب محمودی” ابراز رضایت و خرسندی کرد و افزود: توجه به اصل آموزش، استعداد یابی و تعامل بیشتر هیات گلف با شهرستان ها در توسعه زیر ساخت های این رشته و حضور پرقدرت در میادین کشوری و بین المللی را خواستاریم.
در این مجمع “ظهراب محمودی” با کسب ۱۲ رای برای مدت چهار سال به عنوان اولین رئیس هیات گلف استان کهگیلویه بویراحمد انتخاب شد.

محمودی، ساماندهی و جذب ورزشکاران، برگزاری کلاس های مربیگری، آموزشی، استعداد یابی، داوری و خرید تجهیزات و امکانات را از مهمترین برنامه های کاری خود ذکر و از حمایت های علوی مدیرکل در اختصاص سالن و زمین برای این رشته نو پا تقدیر کرد.

منتشر شده در :2020/04/23 - 08:04|شناسه خبر: 48527 373 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه