امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۹:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افزایش۱۰ کد رشته جدید در مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج گفت: ۱۰ کد رشته جدید در مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی استان اضافه شده است

به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی،سید روح‌الله پورمحمدی، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی یاسوج امروز، ۲۱ مردادماه اظهار کرد: آموزش در این مرکز به‌‌صورت کارگاهی و کاربردی است و تلاش ما بر این است که دانشجویی که از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شود با مهارت و کسب حرفه لازم در رشته مورد علاقه وارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به وجود ۲۶۰ دانشجوی خانم و آقا در این دانشگاه، افزود: بیش از ۹۰ درصد دانشجویان بومی هستند.

معاون سابق فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی دارای یک عضو هیئت علمی است، تعداد مدرسین دانشگاه را ۷۵ نفر اعلام کرد.
پورمحمدی با بیان اینکه از مهرماه در رشته‌های حقوق، حسابداری و مدیریت فرهنگی دیگر دانشجو نخواهیم پذیرفت، اضافه کرد: کد رشته های کاردانی ایمنی و بهداشت، کاردانی بورس، کاردانی و کارشناسی مدیریت امور اداری و دفتری، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی، کاردانی و کارشناسی IT و کارشناسی مدیریت کسب و کار پذیرای دانشجویان هستند، ضمن اینکه پیش بینی می کنیم مدیریت امور اداری بیشترین متقاضیان را داشته باشد.

وی بیان کرد: مرکز علمی ـ کاربردی در کنار فعالیت‌های آموزشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان غافل نیست و هم‌پای سایر مراکز علمی و دانشگاهی در این مسیر گام بر می‌دارد.
این مدرس درس حقوق در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال ۸۶ تاکنون ۵ هزارو ۲۹ نفر دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی فارغ التحصیل شدند.
پورمحمدی برپایی کارگاه کارآفرینی در آبان‌ماه و رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در آذرماه را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و عنوان کرد: این دو ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار می شود.
وی در پایان یادآور شد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس آخر شهریورماه، ویژه برنامه‌های روز دانشجو طی ۱۶ آذرماه و مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه از جمله برنامه های فرهنگی ویژه دانشجویان است که در صورت رفع ویروس کرونا برگزار خواهند شد.

منتشر شده در :2020/08/11 - 08:08|شناسه خبر: 52683 406 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

دیدگاه ها بسته شده اند.

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه