امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۶:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با صدور اطلاعیه ای از سوی اداره آموزش و پرورش؛

توصیه های ضد کرونایی برای داوطلبان کنکور در کهگیلویه

آموزش و پرورش دهدشت طی اطلاعیه‌ای به والدین داوطلبان کنکور این اطمینان را داده است که آزمون با حفظ آرامش و در بستر امنیت برگزار خواهد شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت؛  در آستانه برگزاری کنکور سراسری روابط آموزش و پرورش دهدشت طی اطلاعیه‌ای به نگرانی والدین داوطلبان در خصوص حساسیت پروتکل بهداشتی پاسخ داد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

آموزش وپرورش دهدشت با در نظر گرفتن همه شرایط و درک حساسیت ها با تمام توان و انرژی و استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های شهرستان درصدد برگزاری کنکوری بدون حاشیه و در بستری از آرامش و امید خواهد بود.

در ادامه از والدین خواسته شد ضمن حفظ آرامش و تمرکز لازم موارد زیر را به جد مورد توجه قرار دهند. 

*همه سالن‌ها و مدارس محل برگزاری کنکور راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه باز خواهد بود بنابراین داوطلبان در وقت مقرر در محل برگزاری حضور داشته باشند.

*هر داوطلب حداقل دو عدد ماسک همراه داشته باشد.

*با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور و شهرستان به دلیل ویروس کرونا از تجمع در محل‌های برگزاری کنکور و همراهی با داوطلب جز در مواقع لزوم خوداری فرمایید.

*آموزش وپرورش دهدشت تمامی سالن‌های محل آزمون را ضد عفونی کرده و همه صندلی‌ها قبل از شروع آزمون با دقت ضدعفونی خواهد شد و در این مورد نگرانی نداشته باشید.

*آزمون امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی در بیست حوزه و به مدت چهار روز و صرفا در تایم صبح برگزار می‌شود و دقت کنید روز قبل نسبت به شناسایی محل حوزه امتحانی اقدام کرده تا صبح آزمون احیانا دچار مشکل نشوید

*تاکید می‌شود آموزش وپرورش دهدشت همه شرایط و امکانات را برای برگزاری آزمون کنکور بسیج کرده و در این مورد تردیدی نداشته باشید و به فرزندان خود در مجموعه آموزش وپرورش شهرستان اعتماد کامل داشته باشید.

*والدین محترم توجه داشته باشید مطلقا هیچ گونه وسایل اضافی غیر از مداد و پاک کن و ماسک همراه داوطلب نباشد.

منتشر شده در :2020/08/18 - 02:08|شناسه خبر: 53082 576 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه