امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۴:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توسعه و تکمیل بیمارستان شهدای گمنام ، پلی کلینیک تخصصی گچساران و درمانگاه تخصصی دهدشت در اولویت کاری ما قرار دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: طرح های عملیاتی ما توسعه و تکمیل بیمارستان شهدای گمنام ، پلی کلینیک تخصصی گچساران و درمانگاه تخصصی دهدشت خواهد بود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ، مراسم تودیع دکتر پیام اکبری و معارفه دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر غفاری مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی باتوجه به پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی برگزار شد.

 

در این آئین دکتر غفاری با اشاره به اینکه سلامتی تنها دارایی هر فردی است، گفت: ۴ سال قبل که به این استان آمدم کمبودها و مشکلات زیاد بود اما اوضاع استان نسبت به ۴ سال پیش بسیارتفاوت کرده است که از دکتر اکبری مدیر سابق درمان استان قدردانی و تشکر می‌کنم.

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی در ادامه به وضعیت سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: ۱۷۲ هزار میلیارد تومان بودجه سازمان تامین اجتماعی کشور بوده که ۴۰ هزار میلیارد تومان‌ مربوط به حوزه درمان است.

وی با اشاره به اینکه حوزه درمان به طور مستقیم با ۴۴ میلیون نفر در سطح کشور ارتباط دارد، عنوان کرد: ۳۵ میلیارد تومان به طور مستقیم و ۱۷ هزار میلیارد تومان هم به درمان غیرمستقیم اعتبار اختصاص یافته است.

این مسئول با بیان اینکه تامین اجتماعی حوزه ارزشمند و مهمی است، افزود: اگر یک روز خدمات این حوزه عقب بیفتد آن روز باید احساس خطر کرد.

دکتر غفاری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم تنگناها و مشکلات کشور توانسته حقوق، مستمری و مطالبات طرف‌های قرار داد خود را به بهترین شکل و شیوه پرداخت کند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جایگاه وزینی دارد، افزود: در تعامل با همه سازمان‌ها، دانشگاه و بخش خصوصی هستیم و اگر هزار میلیارد بدهی داریم صد برابر این طلب داریم و بدهی‌ها به دلیل سوء مدیریت نیست بلکه به دلیل شرایط اقتصادی کشور است.

غفاری گفت کهگیلویه و بویراحمد را دوست دارم و از صفا و صمیمیت مردم این خطه لذت می‌برم،

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: میانگین سرانه هزینه شده در حوزه درمان این استان به سرانه کشوری بسیار نزدیک است.

وی گفت : بودجه مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ میلیارد تومان است که ۶۰ درصد در حوزه درمان مستقیم و ۴۰ درصددر حوزه درمان غیرمستقیم هزینه می‌شود.

پیش ازسخنان دکتر غفاری دکتر اکبری مدیر سابق درمان بطور مبسوط به ارائه برنامه های خود در مدت چهار سال مدیریتش اشاره کرد.

پس ازسخنان مدیر کل درمان غیر مستقیم دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن عرض خیر مقدم به مدیر درمان غیر مستقیم سازمان اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمایه های سازمان حق الناس است  باید نسبت به منابع و مصارف سازمان حساسیت داشته باشیم و آن را سرمایه خودمان تلقی کنیم و همینطور که نسبت به حفظ سرمایه های خود کوشا هستیم نسبت به حراست از منابع و مصارف سازمان دقت کنیم و در جایی که واقعا لازم است از آن استفاده نمائیم مثلا در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به توده کارگران شریف و زحمتکش که سرمایه اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند همت گماریم.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان در ادامه برنامه کاری خودرا به این شکل بیان کرد و گفت: اهداف کاری ما بر اساس سند راهبردی سازمان تامین اجتماعی است.

 

وی افزود: در چشم انداز کاری تا سال ۱۴۰۴ سازمان تامین اجتماعی سازمانی است پویا ، چابک و سرآمد در ارائه خدمات الکترونیک تکریم ارباب رجوع ، کرامت منابع انسانی ، برنامه محوری، شایسته سالاری ، خرد جمعی ، نظم سازمانی ، تعامل با ادارات حوزه وزارت رفاه ، تعامل با بیمه های پایه و تکمیلی ، تعامل با دانشگاه علوم پزشکی ، کانون بازنشستگان و کانون های کارگری از نکات مهم و مورد توجه ما خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان عنوان کرد: طرح های عملیاتی ما توسعه و تکمیل بیمارستان شهدای گمنام ، پلی کلینیک تخصصی گچساران و درمانگاه تخصصی دهدشت خواهد بود.

وی گفت:  توجه به کارگاه ها و خانه بهداشت کارگری را حتما در دستور کارخود قرار خواهیم داد.

مدیر درمان استان در پایان مطالعه عهدنامه مالک اشتر و کتاب بینوایان اثر ویکتور هوگو را به همه مدیران و کارکنان توصیه کرد.

وی تاکید کرد: اگرمسئولین به رضایت خداوند متعال می اندیشند خودرا خدمتگزار واقعی مردم بدانند و تکریم مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

لازم به ذکر است دکتر احمدی مدیرکل استانداری هم با ایراد سخنانی از زحمات دکتر اکبری مدیر درمان سابق تشکر و قدر دانی کرد و برای دکتر بهور آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است در پایان جلسه حکم انتصاب مدیر درمان از سوی مدیر عامل سازمان توسط دکتر غفاری مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی به دکتر بهور ابلاغ شد.

منتشر شده در :2020/09/10 - 05:09|شناسه خبر: 54157 409 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه