امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی آغاز و تا شنبه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش راه ملت؛ سید محمد قائم کاظمی؛ افزود: مرکز آزمون جهاددانشگاهی در راستای اهداف و وظایف سازمانی با هماهنگی سازمان تأمین اجتماعی و همکاری شرکت کار و تأمین نیرو، به منظور جذب و به‌کارگیری نیروی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی آزمون استخدامی را برگزار می‌کند.

وی اظهارکرد: در این آزمون مشاغل بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین‌نویس، بایگان و غیره)، منشی (برای امور پزشکی و بخش)، متصدی خدمات دارویی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان و راننده آمبولانس)، جذب و به‌کارگیری می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شرایط احراز در دفترچه راهنما به طور کامل تشریح شده است، خاطرنشان کرد: از جمله نکاتی که در این آزمون مهم است، این است که تعداد زیادی از داوطلبان می‌توانند در این آزمون با مدرک تحصیلی دیپلم شرکت کنند. یعنی در همه شغل‌ها، مدرک تحصیلی مورد نیاز، دیپلم بوده و در برخی از شغل‌ها علاوه بر دیپلم، مدرک فوق دیپلم یا کاردانی رشته‌های مامایی، فوریت‌های پزشکی و پرستاری مورد نیاز است.

کاظمی تصریح کرد: در این آزمون، تعداد نیروی قابل جذب یک هزار و ۴۲۲ نفر نیرو در سراسر کشور، اعم از آقا و خانم است که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۷ نفر می‌باشد.

وی عنوان کرد: برنامه زمان‌بندی آزمون از طریق وبسایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی  www.hrtc.ir به این شرح، اعلام شده است: تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه سه شنبه ۲۹ مهرماه است که از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت می‌باشد، آزمون نیز روز جمعه ۲ آبان ماه برگزار و نتایج نیز نیمه آبان ماه اعلام خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۲۳۶۴۱۳ -۰۷۴ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2020/09/28 - 02:09|شناسه خبر: 55152 290 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه