امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۵:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قاسمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران شد

با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، آیین مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران امروز سه شنبه ۲۷ابان ماه برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و هیأت همراه و جمعی از هیأت امنا بقاع متبرکه شهرستان گچساران و با رعایت پروتکل های بهداشتی، آیین مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران امروز سه شنبه ۲۷ابان ماه برگزار شد.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور, در این مراسم از زحمات حاج فرزین بهمنی آزاد تقدیر و ابراهیم قاسمی را به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران منصوب کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : حضرت علیه السلام به مالک اشتر فرمود:برای هر کاری از کارهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی خود مدیر و رئیسی را برگزین که دارای این دو ویژگی باشد:
۱. بزرگی و عظمت کار او را ناتوان و مغلوب نسازد.
۲. زیادی کار و تراکم ان، او را پریشان و رنجور ننماید.

که این دو خصلت هم در فرزین بهمنی آزاد رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران و هم ابراهیم قاسمی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران وجود داشته و دارد.

منتشر شده در :2020/11/18 - 06:11|شناسه خبر: 58246 502 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه