امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۶:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامه دهیاران روستاههای اطراف یاسوج به وزیر کشور

در پی بروز شایعاتی مبنی بر الحاق روستاهای اطراف یاسوج به این شهر ، دهیاران این روستاهها با انتشار یک نامه از وزیر کشور خواهان پایان بلاتکیفی دهیاران و کارکنان دهیاری این مناطق شدند.

به گزارش راه ملت؛در نامه دهیاران و کارکنان دهیاری این مناطق آمده است :

بسمه تعالی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم

با احترام ما کارکنان دهیاریهای حوزه سرود شمالی وجنوبی شهرستان بویراحمد ( روستاهای سرابتاوه – تل خسرو – سروک – شهرک

ولایت – مادوان سفلی – مهریان و بلهزار ) که هر دهیاری از ۷ ال ۱۲ نیروی کار که متشکل از دهیار . کارشناس فنی  – کارشناس مالی

– کارگر خدماتی  – نیروی اتشنشانی با سابقه بیمه ۵ سال ( حداقل )  به با لا هستیم. فلذا زمزمه های الحاق این روستاها به شهر یاسوج در رسانه ها فضاهای اجتماعی گاها به صورت رسمی یا غیر رسمی شنیده میشود که باعث ایجاد سر در گمی در بکار گیری ما کارکنان در شهرداری شده لذا  با توجه به اینکه هم از لحاظ مساحت و هم از لحاظ جمعیت مدیرت تحت کنترل شهرداری حداقل دو برابر میشود . ما کارکنان هیچگونه تضمینی جهت به کارگیری درحوزه شهرداری را نداریم و نظر به اینکه مساحت و جمعیت بیشتر به نیرو کار بیشتر هم احتیاج دارد لذا کا رکنان دهیاری میتوانند با توجه به شناخت از روستاهای الحاقی تجربه کاری که دارند و در طول دوران خدمتشان  در دهیاریها از ارائه هیچ گونه خدماتی کوتاهی نکرده و عمکرد خوبی هم به گواه مسولئین و امار و ارقام ثبت شده و بازدید های میدانی داشته اند قطعا  میتوانند مثمر ثمر واقع شوند . از شما مسئولین محترم تقاضامندیم که نسبت به این مهم و اهمیت اشتغال زایی و احقاق حق این کارکنان بی تفاوفت نباشید .

لازم به ذکر است که کلیه روستاهایی که از لحظ جمعیتی و درامد توان پرداخت حقوق و مزایا به پرسنل خود را داشتند. قرار است طبق این

قرار است طبق این طرح به شهرداری ملحق شوند و اگر کارمندی دهیاری دیگیری به صورت پاره وقت جزء تعهدات کاریش  باشد ان دهیاری به زحمت توان پرداخت حقوق حتی به دهیار خودش را دارد چه برسد به اینکه بخا هد نیروی دیگری رو هم تامین کند .و به طور معمول همیشه چند ماه حقوق فقط برای خود دهیار دارد و امکان جواب گوی پرسنل بیشتری نیست  و حقوق و مزایا و بیمه  ان کارمند به صورت کامل از دهیار مادر که در بالای نامه اشاره شده همیشه  پرداخت میشه .

رونوشت :

استاندار محترم کهگلویه و بویراحمد

معاونت محترم عمرانی استانداری کهگلویه و بویراحمد

فرماندار محترم شهرستان بویراحمد

منبع: فصل جنوب

منتشر شده در :2021/03/02 - 10:03|شناسه خبر: 62539 377 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه