امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۲:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

افتخاری دیگر برای مدیریت درمان تامین اجتماعی/ کسب عنوان برتر کشوری توسط شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی  به بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد

افتخاری دیگر برای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد؛ از مدیر درمان تامین اجتماعی استان توسط وزارت رفاه در سطح ملی تقدیر شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان  : همایش ملی شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان با حفظ پروتکل های بهداشتی و بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
در این همایش ملی  از استانهایی که بهترین خدمات  بهداشتی را به بیمه شدگان شاغل در کارگاهها و کارخانجات استان ارائه کرده تجلیل و به آنان لوحه تقدیر اهدا شد.
در همین راستا ازشورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی  به بیمه شدگان استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان شورای برتر در سطح ملی تجلیل بعمل آمد.
و از دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان  توسط وزارت رفاه تقدیر شد.
گفتنی است شورای ارائه خدمات بهداشتی استان متشکل است ازاداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و سازمان تامین اجتماعی که به جامعه هدف یعنی به کارگران و کارفرمایان شاغل در کارگاهها و کارخانجات تحت پوشش خدمات بهداشتی ارائه می نمایند.
گفتنی است این شورا  در حوزه ارزیابی سالیانه خانه های بهداشت کارگری و بهداشت یاران کار ، نظارت بر مسائل ایمنی و بهداشتی کارگاهها و کارخانجات تابعه و بازدید های دوره ای مشترک و نظارت بر خانه های بهداشت فعالیت دارد .

منتشر شده در :2021/03/04 - 11:03|شناسه خبر: 62600 606 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه