امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نایب رئیس مجلس: بازسازی سی سخت در دستور کار دولت و مجلس؛ به دعوت «مهدی روشنفکر» به سی سخت رفتیم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر به شهرستان دنا به دعوت مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد،دنا و مارگون انجام شد گفت: ما بر اساس تجربه که در این زمینه داشتیم و بر حسب علاقه و آشنایی با استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم، بر خود واجب دیدم خدمت مردم این دیار برسم و با جمعی از نمایندگان برای بازدید از این مناطق به سی سخت سفر کردیم و دولت و اهالی محترم هم به خوبی از نمایندگان استقبال کردند.

به گزارش راه ملت، علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایرنا با اشاره به سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا گفت: خداوند را شاکریم که در این زلزله تلفات جانی نداشتیم. تجربه نشان داده در چنین حوادثی اگر تلفات انسانی رخ دهد، مردم دچار نوعی شوک و سردرگمی می شوند که این مساله ،کار بازسازی مناطق زلزله زده را با مشکل مواجه می کند.

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده اظهار کرد:به همت دولت، مجلس و مردم کار بازسازی شهر سی سخت شروع می شود. با صحبتی که با رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در مورد بازسازی مدارس آسیب دیده صحبت کردیم قول مساعد دادند که از منابع خود برای تسریع بازسازی مدارس استفاده کنند.

کمپ های موقت کانکسی تجربه خوبی برای اسکان زلزله زده ها نیست

نیکزاد با بیان اینکه، ایجاد کمپ موقت کانکسی تجربه خوبی برای اسکان زلزله زده ها نیست گفت: با توجه به فرهنگ نوع دوستی خاص منطقه ،افرادی که خانه هایشان آسیب جدی دیده اند می توانند چند روزی میهمان اقوام خود باشند تا شرایط آب و هوایی منطقه تغییر کند و روند بازسازی سرعت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد در فرصت۶ ماهه بازسازی سی سخت پایان یابد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در مصیبت ها سعادت ها نهفته است. روزهای سخت مناطق آسیب دیده از زلزله با همت مردم سی سخت به پایان می رسد و شاهد آبادانی منطقه خواهیم بود.

منتشر شده در :2021/03/05 - 04:03|شناسه خبر: 62669 272 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه