امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۵:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار دنا تاکید کرد: ضرورت احداث فرهنگسرا در مرکز شهر سی سخت

فرماندار دنا بر ضرورت احداث فرهنگ سرا در مرکز شهر سی سخت تاکید کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا به همراه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مصباح نژاد امام جمعه سی سخت،مهندس نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی استان،مهندس فرد شهردار سی سخت،اسلامی مدیر کمیته امداد، ناصری مدیر فرهنگ ازشاد اسلامی،نوری پور کارشناس مسول برنانه ریزی فرمانداری،رگ جان معاون راه و شهرسازی از برخی اماکن بازدید کردند.
پناهی در حاشیه این بازدید گفت: در این ۲ماه گذشته که شاهد وقوع زلزله بودیم نباید غافل از دیگر امورات مورد نیاز شهرستان باشیم.
وی اظهار داشت و گفت:شهرستان دنا به طبع آن دارای پیشینه فرهنگی قدیم که آثار آن پرورش و رشد استعدادهای علمی،فرهنگی،آموزشی،ورزشی،دینی بوده است ما باید به این فرهنگ احترام و زیرساخت فرهنگی هنری را برای توسعه علمی آیندگان فراهم نمائیم.
پناهی رسالت متولیان فرهنگی در این برهه از زمان را سنگین خواند و یادآور شد: نجات جامعه و درمان مشکلات فرهنگی این مرز و بوم در گرو فرهنگ های پذیرفته شده و دارای ارزش در جامعه است.
در ادامه این بازدید امام جمعه سی سخت تأکید کرد: حمایت از انجمن های فرهنگی هنری، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و ارتقاء سطح برنامه های فرهنگی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم راه های جذب و شکوفایی جوانان شهرستان را فراهم کنیم.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر زمین به متراژ ۱۲۰۰متر مربع در کنار دست پارک فرمانداری به منظور فرهنگسرای مرکز شهر پیش بینی شد.

منتشر شده در :2021/04/19 - 01:04|شناسه خبر: 64298 276 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه