امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۱:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با پیشتازان طرح ملی ایران قوی؛هدف کانون شهدای توت‌نده اشتغال‌زایی و توسعه صنعت گردشگری دینی است

کمالی، با اشاره به سلسله برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهدای توت نده گفت: تلاش ما اشتغال‌زایی و توسعه صنعت گردشگری دینی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش راه ملت؛ «روح الله کمالی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری شهدای توت نده اظهار کرد: در کارنامه کاری این کانون برنامه‌های مختلفی ثبت شده  که منجر به برگزیده شدن آن در میان ۲۶ هزار کانون در سراسر کشور شده است. این کانون در اولین رویداد ملی فهما در سال ۱۳۹۸ با محور فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شد. همچنین سال ۱۳۹۹ نیز به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه در رواق کارآفرینی طرح ملی ایران قوی شناخته شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده مسجد صاحب الزمان(عج) دنا، ادامه داد: فهما ایده متعالی و طرح جامعی جهت شناسایی پرورش و ساماندهی نیروی انسانی کانونی در راستای منویات مقام عظمای ولایت و رهبری است.

کمالی افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده با هزار و ۷۱۷ عضو که در سامانه بچه های مسجد ثبت شده و مجموع ۱۵ هزار و ۲۴۲ امتیاز از ۲۰ هزار امتیاز توانست در طرح ملی ایران قوی رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کند.

این فعال مسجدی ادامه داد: کانون شهدای توت نده در راستای همکاری با بسیج سازندگی و بانک‌های عامل مثل صندوق کارآفرینی و امید در راستای تولید و اشتغال، ضمن شناسایی و توجه به ظرفیت‌های فردی و فیزیکی توانست مبالغ تسهیلات خوب و کم بهره و سهل الوصول را با بازپرداخت چهار ساله به بیش از ۵۰ نفر از اعضای کانون، اعطا کند؛ همچنین در این عرصه راه اندازی کارگاه‌های زودبازده خانگی مثل مجتمع خیاطی بانوان، پرورش قارچ ، نگهداری دام و طیور، مصالح ساختمانی و دیگر صنوف، نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کمالی گفت: در نظر داریم که در سال ۱۴۰۰ بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، در راستای تولید و اشتغال زایی گام های موثرتری برداریم؛ این کانون همچنین در طی چند سال اخیر به عنوان کانون شاخص استانی و معرفی به کشور درحوزه گردشگری دینی مطرح است.

مدیر کانون شهدای توتنده افزود: فعالیت های ما اکنون با دید جامع تربیتی در راستای شکوفایی استعدادهای اعضا در عرصه های مختلف از جمله برنامه‌های قرآنی و کتابخوانی در جریان است، تربیت۳۰ حافظ جزء سی ام قرآن کریم در میان نوجوانان، از یک سو و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و فرهنگ کتابخوانی، کلاس های فضای مجازی و سواد رسانه ای از سوی دیگر منجر به جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت ها متمرکز شده است.

منتشر شده در :2021/04/22 - 01:04|شناسه خبر: 64447 268 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه