امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۸:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد؛ افتتاح مدرسه ۶ کلاسه برکت پروین اعتصامی در باشت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین بهره برداری از اینف فضا آموزشی گفت: مدرسه پروین اعتصامی باشت در قالب ۶ کلاس درس ، دو سالن و مجهز به همه امکانات از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۲ زمانه با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد: با حضور حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی ، حسینی فرماندار باشت ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه ۶ کلاسه خیری برکت پروین اعتصامی شهر باشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین بهره  برداری از اینف فضا آموزشی گفت: مدرسه  پروین اعتصامی باشت در قالب  ۶ کلاس درس ، دو  سالن و مجهز به همه امکانات از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۲زمانه با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده است.

پیروز کرمی گفت:عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه باشت سال ۱۳۹۸ در زمینی به ۵۰۰۰متر مربع  و با زیر بنای ساختمان آموزشی ۱۰۳۷ متر مربع با محوطه سازی ۳۰۰۰ متر مربع ، یک چمن ورزشی و ساختمانهای سرایداری و سرویس بهداشتی آغاز شد.

وی بیان کرد: این طرح با ۴۵میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده که نیمی از آن ازطرف اداره کل نوسازی و بقیه ازطرف بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد تامین شده است.

بیش از چهار هزار دانش آموز در مدارس شهری و روستایی باشت به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین  گفت:براساس تفاهم نامه با نوسازی مدارس قرار بود  ۴۹مدرسه در قالب  ۲۴۱کلاس در استان اجرا شود

شایان نادری اضافه کرد: این طرح ها  با ۲۶۳میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۳۴ طرح از سال ۱۳۹۵تاکنون احداث و در حال بهره برداری است و  ۱۵ طرح دیگر نیز در مراحل پایانی اجراست.

منتشر شده در :2021/06/28 - 09:06|شناسه خبر: 66474 305 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه