امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۱:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر و جمعی از کارکنان منطقه با امام جمعه  شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله حسینی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد مدیر و جمعی از کارکنان منطقه با امام جمعه  شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله حسینی دیدار و گفتگو کردند .

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گفت :زحمت و تلاش شما چون بصورت استمراری است و انقطاعی ندارد چندان مشهود نیست و اینگونه خدمت ها به چشم کمتر می آید و تصور کنیم اگر چند روز فرآورده های نفتی به مردم نرسد یا سوخت روستاها در فصل سرما وقفه کوتاهی ایجاد شود آن وقت است که قدر شرکت ملی پخش و کارکنان آن شناخته می شود .و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان یکی از دستگاه های خدمت رسان موفق بوده که هیچ گونه شکایتی از آن نگردیده است .

آیت الله حسینی افزود :استمرار تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باعث می شود که خدمت در آن خالصانه باشد و خدمت خالصانه و صادقانه برای رضای خداوند متعال است و ظرفیت بزرگی را برای مجموعه فراهم می نمایید تا شما در سخت ترین شرایط جدی و با وجود جاده های صعب العبور سوخترسانی را انجام دهید و منتظر سپاسگزاری نباشید در واقع با خداوند معامله کنید . و وقتی عمل برای غیر خداوند باشدانسان به انتظار سپاس گزاری و تقدیر می ماند و اگر این سپاسگزاری انجام نشود شاید در میزان تلاش و کوشش او تاثیر بگذارد اما وقتی عمل برای خداوند باشد انسان به انتظار سپاسگزاری نمی ماند و لحظه به لحظه بر تلاش و جدیت خود می افزاید و خدمت و تلاش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از این دست می باشند .

در ابتدای این دیدار سالار خشایی مدیر منطقه گزارشی از روند سوخترسانی ،تشریح فعالیت های ستادی ،عملیاتی ،جایگاههای سوخت مایع و CNG ،تاسیسات سیلندر پرکنی و سوختگیری هواپیمایی ارائه نمود و افزود :با برنامه ریزی انجام شده سوخت مورد نیاز خانوارهای روستایی و مناطق صعب العبور ذخیره سازی گردیده و بدنبال تشکیل جلسات متعدد با سازمانهای مرتبط جهت ارسال سوخت به این مناطق هستیم و خوشبختانه هیچ گونه نگرانی و کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

منتشر شده در :2021/08/26 - 10:08|شناسه خبر: 68230 305 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه