امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۱:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام معرفی شد

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، جلسه تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام برگزار شد.

در این جلسه مهندس شمس الله دردانه به عنوان رئیس جدید راهداری چرام منصوب و از زحمات مهندس اسلام اریانپناه تقدیر شد

در ابتدای جلسه مهندس غفار حسن زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع با اشاره به آیه قرآن که سپردن امور مردم به شما، موهبت الهی است افزود : بالاترین خدمت ، رضایت و شادی مردم است ؛ وقتی بتوانی گرهی از کار مردم باز کنید این موهبتی الهی است .

حسن زاده گفت : هر آمدنی رفتنی دارد و این آمدن و رفتن ها زمانی ارزشمند است که خدماتی از خود به جای گذاشته باشی و به مردم خدمت کرده باشی .

وی افزود : فرصت ها هست که ما میتوانیم نام نیک به جای بگذاریم وظایف ما سیاسی بردار نیست وظایف ما در حوزه راهداری خیلی مهم هست ما با جان مردم سر و کار داریم و نباید یار کشی و منطقه ای و این روستا و آن روستا در کار ماباشد .

مهندس حسن زاده بیان کرد : ما نوکر مردمیم و با توجه به این امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم تمام و کمال باید در خدمت مردم باشیم و کم کاری نکنیم .

وی اظهار کرد : ارتباط ما باید با پلیس راه و فرمانداری نزدیک و خیلی صمیمی باشد و نباید خودمان را جدا بدانیم در نقاط حادثه خیز از پلیس راه کمک بخواهیم و فرمانداری تامین کننده بودجه در کمیته برنامه ریزی است .

مهندس دردانه با تقدیر و تشکر از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس و دولت مردمی گفت : امیدوارم مانند همیشه که تعهد نسبت به کارم داشتم بتوانم خدمتی در شأن مردم چرام انجام دهم و زمانی آرامش دارم که مردم رضایت داشته باشند .

وی گفت : همانطور که دولت مردمی انتظار دارند به صورت جهادی به مردم خدمت شود بنده هم صدا و هم گام با دولت انقلابی شبانه روزی درخدمت مردم هستم .

تشکری رئیس پلیس راه چرام گفت : از مجموعه راهداری انتظار داریم هرچه زودتر پیمانکار جاده چرام و دهدشت را موظف به نصب علائم راهنمایی کنند تا از بروز مشکلات و حوادث جلوگیری شود و از رئیس جدید راهداری چرام میخواهیم همکاری مستمری با پلیس راه داشته باشد.

منتشر شده در :2021/10/21 - 05:10|شناسه خبر: 69273 448 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه