امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال شدن پروژه آبرسانی اراضی خان احمد، علی آباد و فاز دوم امامزاده جعفر/۱۸۰۰ میلیاردریال برای تکمیل پروژه اعتبار نیاز است

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی به اراضی خان احمد، علی آباد و فاز دوم امامزاده جعفرفعال شده و برای بهره برداری به هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازدارد.

به گزارش راه ملت؛ امیر فخری‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه آبرسانی به اراضی خان احمد، علی آباد و فاز دوم بخشی از امامزاده جعفر(ع) فعال شده و با سرعتخوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه افزون بر۳ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی مناطق ذکر شده تامین آب می‌شوند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این پروژه دو قرارداد هر کدام به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال منعقد شده و برای تکمیل و بهره برداری آن به هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فخری زاده عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به اراضی خان احمد، علی آباد و فاز دوم بخشی از امامزاده جعفر(ع) از سال ۹۷ آغاز و به دلیل تورم و نواسانات اقتصادی در یک مقطع با رکود روبروشد و در حال حاضر با پیگیری مسئولین استانی فعال ترو وسیع ترازقبل شده است.

وی گفت: در این پروژه اجرای شبکه های ۱ و ۲ حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ایستگاه پمپاژ اصلی و ثانویه خط انتقال ، استخر ذخیره و سایر تأسیسات و ابنیه ۵۶ درصد پیشرفت دارد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه شاهد توسعه و رونق در بخشی وسیعی از شهرستانهای گچساران و باشت خواهیم بود. 

فخری زاده بیان کرد: استقرار ماشین آلات مورد نیاز شامل بولدوزر، لودر، بیل مکانیکی، غلطک، تانکر آبپاش وغیره، شروع عملیات حفاری ایستگاه اولیه با پیکور، عملیات خاکبرداری جاده و بسترسازی، اجرای نمای ساختمان بهره برداری، اجرای تاسیسات برقی ساختمان بهره برداری و شروع جدول کاری محوطه ایستگاه خان احمد را می توان از اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.

وی افزود: بعد از طی مراحل اعمال ماده ۴۶ از سوی کارفرما در شورای فنی، با اعلام پیمانکار مبنی بر انجام کار در یک بازه زمانی محدود موافقت شد و به همین دلیل کار با سرعت در حال انجام است.

منبع: فارس

منتشر شده در :2021/12/22 - 12:12|شناسه خبر: 70344 238 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه