امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۵:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در پی موفقیت تیم بانوان استان در مسابقات قهرمانی رزم پهلوانی پرتوما

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری موفقیت تیم بانوان استان را در مسابقات قهرمانی رزم پهلوانی پرتوما تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری موفقیت دو تیم بانوان استان را در مسابقات قهرمانی رزم پهلوانی پرتوما و همچنین مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور تبریک گفت.
متن پیام نادیا صداقت به شرح زیر است:
ورزش اکنون نه به عنوان یک موضوع خاص در عرصه اجتماعی، بلکه در حقیقت راهی است برای نشان دادن میزان توسعه یافتگی یک کشور یا منطقه و تحقق توسعه فرهنگی و اقتصادی کشورها و جوامع.

خطه قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد همواره جایگاه درخشش بانوانی پرتلاش بوده است که در عرصه های مختلف افتخار آفرین بوده اند و به همگان نشان داده اند که با همت و تلاش می توان با کمترین امکانات و در سخترین شرایط بازهم درخشید.
بانوان هم استانی بار دیگر و این بار در قالب دو تیم اعزامی «رزم پهلوانی پرتوما» و تیم کیک بوکسینگ استان شایستگی ها و توانایی های خود را بر همگان نمایان ساختند و نام استان کهگیلویه و بویراحمد را دوباره طنین انداز میادین ورزشی کردند.

اینجانب کسب این موفقیت را به تمامی اعضای این تیم، کادر فنی، جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران این رشته در استان تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی ورزشکاران و جوانان هم استانی در تمامی عرصه ها را مسئلت دارم.

قابل ذکر است فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی کشور بخش بانوان۲۸و۲۹دی ماه و همچنین ششم و هفتم ماه جاری به میزبانی تهران و با حضور استانهای سراسر کشوربرگزار شد.

تیم اعزامی رزم پهلوانی پرتوما بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۴۰ مبارز در ۴ رده سنی در این دوره از رقابت ها شرکت و توانستند با کسب *۱۹ مدال طلا* ، *۱۲ مدل نقره ، ۶ مدال برنز ، و ۱۴۲ امتیاز در سکوی قهرمانی* مسابقات قراربگیرند.
همچنین در این دوره عنوان *فنی ترین مبارز* به مبارز رده جوانان ۶۰- استان کهگیلویه و بویراحمد خانم سمیه ویسی اعطا و قهرمانان رده‌های جوانان و بزرگسالان به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات برون مرزی سال آینده دعوت شدند.
و تیم کیک بوکسینگ استان به مربیگری سرکار خانم الهی با کسب سه مدال طلا،یک نفره و سه برنز نیز توانست سکوی اول کشور را از آن استان کهگیلویه و بویراحمد کند.

منتشر شده در :2022/01/30 - 08:01|شناسه خبر: 71320 455 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه