امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ ارسال ۲۴ داستان کوتاه به یازدهمین جایزه ادبی یوسف در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» گفت: ۲۴ داستان کوتاه به دبیرخانه استانی یازدهمین جایزه ادبی یوسف در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگار دفاع پرس، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: ۲۴ داستان کوتاه در دبیرخانه استانی یازدهمین جایزه ادبی یوسف در استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت شد که این آثار پس از گردآوری و ثبت، به دبیرخانه کشوری ارسال شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: یازدهمین جایزه ادبی یوسف ویژه «مقاومت و پایداری در خرمشهر» است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شده است و اختتامیه آن خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

آسمند بیان کرد: جایزه نفر اول این جشنواره صد میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه نفر سوم ۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نفر چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره نهم جایزه ادبی یوسف دو مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم این جشنواره، موفق به کسب مقام دوم شد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2022/04/05 - 10:04|شناسه خبر: 72544 588 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه