امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز کارگر

مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن روز کارگر را تبریک گفت‌.

به گزارش راه ملت؛ دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن روز کارگر را تبریک گفت‌:

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

توسعه و پیشرفت هر جامعه نیازمند تلاش های خستگی ناپذیر اقشار مختلف آن جامعه در ابعاد مختلف است و در جامعه ما مردان و زنان کارگر سرمایه های انسانی از جنس تلاش و خدمت به همنوعان به منظور ایجاد رفاه و فراهم کردن امکانات زندگی هستند، همت و کوشش کارگران عزیز، کارگرانی که وفادار به ارزش های اجتماعی بوده و در تمام عرصه های مختلف حضوری فعال داشته اند شایسته تقدیر است.
یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه به خصوص در بخش حوزه بهداشت و درمان محسوب می شوند.

کارگر، واژه مقدس فرهنگ دینی و ملی ماست. ارج ‌نهادن به مقام والای کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری، خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید کشور، وظیفه همه است. لذا به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ همکاران عزیزم، از یکایک ایشان سپاسگزارم و امیدوارم در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مزین به شعار «جهش تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرینی» است ودرهرجامعه ای که از فرصت اندیشه وبازوی هنرمندکارگر بهتر استفاده شودتوسعه وپیشرفت رونقی دوچندان خواهد یافت.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص همکاران خودم این عرصه در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان را داریم و امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

منتشر شده در :2022/04/26 - 07:04|شناسه خبر: 72846 303 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه