امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۱:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته فیلم و عکس؛ کارگاه آموزشی نگارش فیلمنامه مستند در یاسوج برگزار شد

کارگاه آموزشی نگارش فیلمنامه ی مستند با حضور محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح استان در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ به مناسبت هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان دفتر یاسوج کارگاه آموزشی نگارش فیلمنامه مستند با حضور محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح استان در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این کارگاه با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت با حضور تعدادی از علاقمندان سینمای مستند با نمایش مستند های برگزیده جشنواره ها و نحوه نگارش فیلمنامه برگزار شد.

سلیمی راد با توجه به ظرفیت استان در بحث موضوع های متنوع مستند در استان تاکید کرد که هنرمندان می توانند با توجه به تحقیق گسترده و انتخاب موضوع درست، مستند های فاخری تولید کنند.

کارگردان مستند سرباز شماره صفر در بخشی دیگر راجع به چگونگی نوشتن فیلمنامه مستند و تفاوتش با فیلمنامه سینمای داستانی و همچنین شیوه مواجه شدن با سوژه در فیلم های مستند پرتره با نمایش آثار متنوعی به علاقمندان سینما توضیح داد.

سلیمی راد از تجربیاتش در جشنواره فیلم فجر و کیفیت آثار سینمای مستند ایران در سال گذشته و همچنین دغدغه ساخت موضوع های روز سینمای مستند با علاقمندان در این کارگاه بحث و تبادل نظر کرد.

محمد سلیمی راد سال گذشته با مستند سرباز شماره صفر تندیس طلای پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت را بدست آورد و کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند سینمایی از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان یاسوج با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ با برنامه های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه عکس و نمایش آثار کوتاه فیلمسازان استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

کارگاه آموزشی سینمای مستند در یاسوج برگزار شد

منتشر شده در :2022/05/18 - 08:05|شناسه خبر: 74039 236 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه