امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۰:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از خانواده‌‌های شهدا و جانبازان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مدیرکل امنیتی و سیاسی استانداری ، مدیریت و جمعی از همکاران شرکت از خانواده معظم شهدا و جانبازان منطقه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش راه ملت؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مدیرکل امنیتی و سیاسی استانداری ، مدیریت و جمعی از همکاران شرکت از خانواده معظم شهدا و جانبازان منطقه تجلیل بعمل آمد .

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و شهدا گفت: روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. در این روز شهر مقاوم خیز خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در ۴ آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن در آمده بود، پس از ۵۷۸ روز (۱۹ ماه) ، بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز در آمد.
تجلیل از خانواده‌‌های شهدا و جانبازان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد 

سالار خشایی افزود: سوم خرداد ماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شده ، هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران عزیزمان حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را درمکتب حسین بن علی علیه السلام فرا گرفتند.
وی تصریح کرد: بخاطر این فداکاریهایی که از شهیدان ما صورت پذیرفت امروزه همه ماها در کنار خانواده هایمان همراه با آرامش زندگی می نماییم و بر همه ماها واجب است همیشه یاد ، خاطره و رشادت های شهیدان را زنده نگه داریم.
منبع: راک نیوز
منتشر شده در :2022/05/25 - 08:05|شناسه خبر: 74420 223 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه