امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۱:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد؛خرید تضمینی ۱۹ هزار تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید تضمینی گندم در استان از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تاکنون حدود ۱۹ هزار تن گندم خریداری شده است.

به گزارش راه ملت؛”ابوالحسن صداقت کیش” در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان از ۲۰ اردیبهشت ماه شروع شده و تاکنون ۱۹ هزار تن گندم خریداری شده، افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۱ هزار و ۳۰۰ تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید گندم مربوط به شهرستان گچساران با ۶ هزار و ۵۳۰ تن بوده، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان امسال برآورد می‌شود میزان خرید گندم در استان به حدود ۳۷ هزار تن برسد. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹ مرکز خرید گندم در استان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: خرید گندم در شهرستان‌های گرمسیری استان تا تیرماه و در شهرستان‌های سردسیری تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

صداقت کیش ضمن تشکر از زحمات کشاورزان از آمادگی برای خرید کیلو به کیلو محصولات کشاورزان خبر داد و بیان کرد: تاکنون قریب به ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از پول کشاورزان پرداخت شده و پیگیر واریز مطالبات کشاورزان هستیم تا ان شاءالله بزودی واریز شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/05/31 - 12:05|شناسه خبر: 74876 189 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه