امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۲:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز محیط بان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداو جانبازان عرصه طبیعت میلاد باسعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – همزمان با فرا رسیدن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، ضامن آهو امام رضا (ع) و روز محیط بان، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و جانبازان عرصه دفاع از طبیعت، طی پیامی فرا رسیدن این روز را به دوستداران طبیعت تبرک گفت.
براساس این گزارش در این پیام آمده است:
میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع, تقارن آن با روز محیط بان یادآور دلسوزی‌ها, تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های حافظان سبز پوش حفاظت محیط زیست کشور می‌باشد, که با مایه گذاشتن از جان خود در راه حفاظت و حراست از مواهب الهی و انفال خدادای تلاش می‌کنند, دلیل صحت این ادعا تقدیم ۱۵۰ شهید و بیش از ۳۰۰ جانباز محیط بان در ایران اسلامی و در این راه است.
آنانی که در بدترین شرایط اقلیمی وطاقت فرسا, با کمترین امکانات و تجهیزات از عرصه‌های طبیعی از جمله حیات وحش جنگل‌ها, تالاب‌ها, تنوع زیستی و گیاهی پاسداری می‌نمایند.
از این رو این مناسبت بهانه‌ای است تا از تلاشهای شبانه روزی محیط بانان, این پاسداران و حافظان محیط زیست که سرسبزی ایران اسلامی همواره مرهون جانفشانی و ایثار آنان بوده تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان برای کلیه محیط بانان آرزوی سعادت سلامتی و توفیق روز افزون در راه پاسداری و حفاظت از محیط زیست را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

اسلام جاودان خرد
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2022/06/12 - 01:06|شناسه خبر: 75416 232 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه