امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۶:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای بیش از ۱۳۰ طرح توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان بیش از ۱۳۰ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه روستایی هم اکنون در دست اجراست.

به گزارش راه ملت؛ عابد محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۳۰ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه روستایی استان هم اکنون در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح ها شامل لکه گیری ، روکش و آسفالت راههای اصلی و فرعی، تعمیر و مرمت ابنیه فنی راهها، ساخت پل و راههای روستایی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی، خط کش و نصب و علائم ترافیکی در راههای اصلی و فرعی استان است.

محمدی عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح در دست اجرا متفاوت بوده و برخی از این طرح ها در مراحل ابتدایی اجرایی و تعدادی به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های حوزه راهداری بصورت هفتگی تکمیل و عملیات اجرایی طرح های جدید آغاز خواهد شد، گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال مالی ۱۴۰۰ برای طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که بیش از یکهزارو ۳۰۰ میلیارد آن تاکنون جذب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت چشمگیر طرح های در دست اجرای حوزه راهداری مابقی اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ جذب خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه 

مهمترین طرح های در دست اجراحوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد 

تکمیل طرح لار- شاه بهرام و حذف نقاط حادثه خیز آن در محور باشت – چرام است، بیان کرد: از دیگر طرح های مهم در دست اجرا توسط راهداری استان می توان به بهسازی و آسفالت ۲۰ کیلومتر راه روستایی چاهن- موشمی ها در شهرستان مارگون، ساخت ۱۰ کیلومتر راه روستایی زادگاه شهید طیب(معروف به طریق الطیب) بصورت امانی و مشارکتی با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ساخت پل شهید طیب، بهسازی و آسفالت راه روستایی پهنوک- بنه پیر در شهرستان بهمئی، تعریض و حذف نقاط حادثه خیز کمربندی چاه تلخ و آسفالت راههای مربوط اشاره کرد.

وی افزود: با اجرای این تعداد طرح های در دست اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه های استان اسفالت و یا روکش خواهد شد.

منبع: فارس

منتشر شده در :2022/06/21 - 03:06|شناسه خبر: 75979 176 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه