امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۵:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

صداقت، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در اجرای طرح تاب‌آوری اجتماعی / اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و مزدوجین/ تدوین سند فرهنگی استان

مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این استان در اجرای طرح تاب‌آوری پیشرو بود.

به گزارش راه ملت؛ باحضور زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان و در حاشیه کارگروه زنان و خانواده استان کهگیلویه وبویراحمد آئین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شماره ۱ استانداری این استان برگزار شد.

نادیا صداقت مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به ارائه گزارشی از زحمات و خدمات که از ۲۰ مرداد ۹۸ تاکنون در این سمت منصوب شده بود، پرداخت.

وی با اشاره به پیگیری تسهیلات کارگشایی مزدوجین از دفتر امور زنان و خانواده ریاست جمهور، عنوان کرد: در مرحله اول این طرح ۳۷ نفر به صندوق کارآفرینی معرفی شدند.

صداقت، افزود: تفاهم نامه ۳ جانبه در این خصوص منعقد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: هشتمین و نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان با مشارکت ویژه اموربانوان استانداری برگزار شد و از ۱۰۷ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان تجلیل به عمل آمد.

صداقت همچنین به پیگیری برای راه‌اندازی خانه امن و بازارچه دائمی صنایع‌دستی در استان اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی نیز برای تخصیص زمین در این خصوص قول‌هایی داد.

وی از اجرای طرح توان‌افزایی و ارتقاء تاب‌آوری اجتماعی در جوامع مجلس استان خبر داد‌ و افزود: در این خصوص سمن‌ها یارگیر اموربانوان استانداری بودند.

گفتنی است در این آئین از خدمات و زحمات ۳ ساله نادیا صداقت با اهدای لوح سپاس تقدیر و عاطفه سادات مدبر نژاد به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

منتشر شده در :2022/07/17 - 12:07|شناسه خبر: 77104 187 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه