امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۳:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور مسئولین در مناطق عشایری نرماب/از باغ ملک تا بن دره/مسئولینی که عمق محرومیت منطقه و رشادت عشایر را می شناسند و قدردانند

به گزارش راه ملت: در روزهای طوفانی و سیل آسیای باران های مونسون استان کهگیلویه و بویر احمد، به باغات و احشام مناطق عشایری استان صدمات و آسیب های جدی وارد شد. و متاسفانه اکثریت جاده ها از بین رفت و خطوط و شبکه های انتن دهی فاقد سیگنال می باشند. اما در این بین […]

به گزارش راه ملت: در روزهای طوفانی و سیل آسیای باران های مونسون استان کهگیلویه و بویر احمد، به باغات و احشام مناطق عشایری استان صدمات و آسیب های جدی وارد شد.

و متاسفانه اکثریت جاده ها از بین رفت و خطوط و شبکه های انتن دهی فاقد سیگنال می باشند.

اما در این بین رضا حیدری یکی از کنشگر های اجتماعی در فضای مجازی پیگیر مشکلات و مطالبات عمومی حوزه عشایر نشین نرماب از توابع بویر احمد شد.

و پس از تلاش ها و پیگیری های سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه و رئیس دفتر وی جمعی از مسیولین استانی از جمله دکتر مهدوی، فرماندار بویرحمد، دکترنیکروز مدیرکل بحران استانداری، مهندس قائدی رئیس امور عشایر شهرستان،دکترنادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام، سرهنگ رضائی فرمانده سپاه عشایراستان، دکترمحمدی رئیس جهادکشاورزی، مهندس بادام فیروز مدیرمحیط زیست شهرستان مهندس پورشریف، معاون فرماندار مهندس روائی، معاون برنامه ریزی فرماندار مهندس بخشنده، کارشناس عملیات هلال احمرشهرستان و جمعی از همراهان، به این منطقه سرکشی و پس از بررسی ، طبق وعده ها قرار بر رسیدگی و سامان دهی مشکلات شدند.

امید است شاهد بهبود شرایط عشایر همانا که ذخایر انقلاب هستند باشیم.

منتشر شده در :2022/08/09 - 01:08|شناسه خبر: 77949 444 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه