امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۳:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جعبه ابزار در اتاق بازرگانی یاسوج توزیع می شود/ملک زاده؛افزایش مهارت های ارتباطی،فن بیان و مهارت کسب درآمدتان را به ما بسپارید

مدیر موسسه مهراندیشان خورشید یاسوج اعلام کرد: همایش جعبه ابزار موفقیت در یازدهم شهریورماه در اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می شود.

به گزارش راه ملت؛ مسلم ملک زاده در خصوص برگزاری این همایش بزرگ گفت: همایش بزرگ توسعه کسب و کار و مهارت های فردی تحت عنوان جعبه ابزار موفقیت درقالب سخنرانی وبا رویکرد کوچ فردی و کوچینگ، مهارت های فردی، هوش مالی و هوش هیجانی، مذاکره و فروش برای عموم مردم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای افزایش اطلاعات وآگاهی مردم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در این موسسه به کار خواهیم بست تاکید کرد؛ ارتقای مهارت های فردی ازقبیل نحوه تعامل و انعطاف درارتباطات، شیوه های ایجاد ارتباط ومهارت های بین فردی، مهارت های رهبری، مدیریت زمان و اخلاق کاری به عنوان مهارت های نرم در کنار مهارت های سخت بسیار ضروری است و فراگیری این دو مهارت نه تنها شما را به یک متقاضی واجد شرایط برای شغل مورد نظرتان تبدیل می کند بلکه جایگاه اجتماعی تان را به نحو چشمگیری ارتقا می دهد.

ملک زاده افزود: این همایش با حضور اساتید برجسته بین المللی جناب آقایان دکتر کیمایی، دکتر علیرضا سلیمی و مهندس مهدی میررفیع برگزار و در پایان این همایش به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

وی بیان داشت: دایر کردن غرفه محصولات و خدمات مرتبط با موضوع کسب و کار از طریق صاحبان مشاغل از جمله برنامه های جانبی این همایش است.
جهت ثبت نام به صورت حضوری به موسسه مهر اندیشان خورشید واقع در خیابان مصلی چهارراه شریعتی پلاک ۷۱ مراجعه فرمائید.

و یا از طریق لینک زیر ثبت نام بفرمایید
https://b2n.ir/p00901

منتشر شده در :2022/08/26 - 11:08|شناسه خبر: 78946 263 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه