امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۴:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

در دولت مردمی گام های محکم تری برای توسعه کهگیلویه برداشته می شود

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان داشت: جناب اقای وزیر علاقمندیم بیشتر حضرتعالی را با واژه های مقدس سردار عزیز و بسیجی سلحشور مورد خطاب قرار دهیم زیرا که با این واژه ها یاد و نام همرزمان و برادران شهیدتان در ذهنمان تداعی می شود .

به گزارش راه ملت: فرماندار شهرستان کهگیلویه در مراسم افتتاحیه آبرسانی پایدار به روستاهای شهرستان با حضور وزیر کشور ضمن تسلیت به مناسبت محرم و صفر اظهار داشت:در هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان خدوم ملت رجایی و باهنر عزیز،وظیفه داریم دو امر مهم را وجهه خویش سازیم :اول از همه خدمت صادقانه،عالمانه و خالصانه به مردم نجیب ایران زمین بویژه محرومان و مظلومان بسان آن دو ستاره آسمان شهادت و ایثار،دوم نیز تکریم شهید و شهادت و پایداری در مسیر حق و ولایت است‌.

سید عبدالعزیز موسوی در ادامه افزود: در ششمین روز از هفته دولت در یکی از محرومین ترین نقاط کشور یعنی کهگیلویه قهرمان،با حضور مردی از جنس رزم و حماسه های ستودنی در قطعه مشعشع و نورانی تاریخ ایران اسلامی یعنی ۸ سال دفاع مقدس و دانشمندی خبره و مجرب در عرصه مدیریت جهادی جناب آقای دکتر وحیدی هستیم تا در این ساعات مقدس پروژه آبرسانی پایدار به روستاهای شهرستان کهگیلویه را کلید زده و دل محرومان ولایتمدار را شادمان نمائیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بیان داشت: جناب اقای وزیر علاقمندیم بیشتر حضرتعالی را با واژه های مقدس سردار عزیز و بسیجی سلحشور مورد خطاب قرار دهیم زیرا که با این واژه ها یاد و نام همرزمان و برادران شهیدتان در ذهنمان تداعی می شود .

وی تصریح کرد: وظیفه خود می دانیم از حضور اقشار مختلف مردم‌ این خطه بویژه روستائیان با صفا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بی ریا و استاندار دلسوز و انقلابی،نماینده پرتلاش و زحمت کش مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و در این فضای صمیمی از میهمان ویژه مراسم بخواهیم بواسطه عمق محرومیت و گستره عظیم نیازها و عقب ماندگیها، جدولی تنظیم و به‌صورت ویژه و فصلی به این منطقه سفر و پیگیر پروژه های تحول و توسعه استحقاقی ما در حوزه های راه و ارتباطات،بهداشت و درمان،صنعت و اشتغال،آموزش و پرورش و …. بشوند.

موسوی گفت: ان شاالله در این دولت انقلابی گام و قدم‌هایی ملموستر و برجسته تر از گذشته در راستای بهینگی امور این سامان برداشته شده و کرامت ساکنان این بخش از زاگرس نشینان بنحو عملیاتی و برنامه ریزی شده دنبال شود.

وی در پایان گفت: چشم امید مردم نیازمند این دیار به دستان پرخیر و برکت حضرتعالی و قدم های مبارکتان دوخته شده است.

منتشر شده در :2022/08/29 - 10:08|شناسه خبر: 79203 237 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه