امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۳۲:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد ۳۲۷میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزند آوری پرداخت کرد

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد گفت: این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۲۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری در این استان پرداخت کرده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا، مهدی منتظری با اشاره به اینکه از طریق شعب این بانک از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۳۹ فقره تسهیلات ازدواج با مبلغ ۲۴۸ میلیارد ریال در سطح استان پرداخت شده است اظهار داشت : تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به تمامی زوج هایی که تاریخ عقد آنها از ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند ، پرداخت خواهد شد.

بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد ۳۲۷میلیاردریال تسهیلات ازدواج و فرزند آوری پرداخت کرد

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای هر یک از زوج ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و با دوره باز پرداخت ۱۰ ساله اعطا می شود.

منتظری عنوان کرد: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۱ برای زوج های زیر ۲۵ سال و زوجه های زیر ۲۱ سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

تسهیلات فرزند آوری در بانک توسعه تعاون

به گفته منتظری ، بانک توسعه تعاون در راستای اجرای ماده (۱۰) “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” اعطای تسهیلات فرزندآوری را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سقف تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۳۶ ماه، برای فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۴۸ ماه، برای فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۶۰ ماه، برای فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و با بازپرداخت ۷۲ ماه و برای فرزند پنجم به بعد یک میلیارد ریال و با بازپرداخت ۸۴ ماه در نظر گرفته شده است.

منتظری اضافه کرد: تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده گذاری و با۶ ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان ، با اخذ یک ضامن معتبر در قبال تمامی وثایق و تضامین مجاز (اعم از سفته یا قرارداد لازم الاجرا) و در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک، به تشخیص مراجع تصویب اعتبار پرداخت می شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۸۲ فقره پرونده فرزند آوری با مبلغ ۷۹ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده ایم.

منتشر شده در :2022/10/22 - 08:10|شناسه خبر: 80115 223 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه