امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد : برگزاری رزمایش دلگرمی احسان در استان کهگیلویه و بویراحمد

نادری، گفت: در هفته‌های گذشته نیز با برگزاری رزمایش سفره احسان ۱۲۰ تن گوشت مرغ در قالب بسته‌های پروتئینی، بین نیازمندان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری در حاشیه بیست و یکمین رزمایش از رزمایش های بنیاد احسان گفت: در این رزمایش بیش از ۱۵۰ دستگاه وسایل گرمایشی اعم از بخاری گازی، آترا‌های نفتی در سطح استان توزیع می‌شود.
نادری گفت : توزیع این وسایل گرمایشی توسط گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی انجام می پذیرد.

وی بابیان اینکه این ستاد، تاکنون رزمایش‌های مختلفی را به صورت فصلی و ماهیانه در سطح استان برگزار کرده است، اضافه کرد: در هفته‌های گذشته نیز با برگزاری رزمایش سفره احسان ۱۲۰ تن گوشت مرغ در قالب بسته‌های پروتئینی، بین نیازمندان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

جعفری مدیر خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روایتی از حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: نیازهای مردم به سمت مسوولان نعمتی از سوی خداوند متعال است که نباید با برخی رفتارها این نعمت خداوند از مسوولان سلب شود.

شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ در ادامه با قدردانی از عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، گفت: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد امیدآفرین است و نشان دهنده این است که حاکمیت نظام اسلامی همواره به فکر نیازمندان و افراد مختلف جامعه است.
وی در ادامه به نظریه‌های توسعه محور اشاره داشت : مدل توسعه، توسعه و پیشرفت اجتماعی مدنظر بنیانگذار جمهوری اسلامی شخص مدنظر است و الگوی این مدل توسعه اسلامی حضرت علی (ع) است. بر اساس این مدل، نیازمندان با حفظ حرمت و کرامت آنها شناسایی می‌شوند و به آنها خدمت رسانی می‌شود.

منتشر شده در :2022/12/26 - 01:12|شناسه خبر: 80784 180 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه