امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۶:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در گفت‌وگو با خبرنگاران، مطرح شد: حضور ۱۵ تیم ویژه بازرسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد/آغاز طرح نظارتی نوروز

معاون بازرسی و نظارت صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای نظارت بر بازار خصوصاً کالاهای پرمصرف، ۱۵ تیم ویژه در طرح نظارتی نوروز و ایام پایانی سال وارد بازار می‌شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از صبح زاگرس؛ روح‌الله باقری‌فرد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تدابیر و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نظارت بر بازار در ایام نوروز گفت: در راستای نظارت و کنترل بازار گشت مشترکی با حضور معاون بازرسی و بازرسان صمت، مدیرکل تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

معاون بازرسی و نظارت صمت استان گفت: در راستای نظارت بر بازار خصوصاً کالاهای پرمصرف این ایام، طرح نظارتی ویژه‌ای تحت عنوان طرح نظارتی نوروز و ایام پایانی سال با حضور ۱۵ تیم ویژه بازرسی در سطح استان شروع شده است.

روح‌الله باقری فرد افزود: باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام عید، بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با هر واحد صنفی که حقوق مصرف‌کننده را رعایت نکند به طور جدی برخورد خواهد شد.

باقری فرد افزود: گشت‌های مشترکی همچنین با همکاری دستگاه نظارتی خواهیم داشت که همه بخش‌های استان را در برخواهد گرفت و همشهریان محترم می‌توانند شکایات صنفی خود را با سامانه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

منتشر شده در :2023/02/24 - 05:02|شناسه خبر: 81590 139 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه