امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۸:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: ویژه برنامه شب‌های فرهنگ و هنر رضوی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ویژه برنامه “شب های فرهنگ و هنر رضوی با موضوع سیاست های جوانی جمعیت ” در استان خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،امین درخشان گفت:شب های فرهنگ و هنر رضوی عنوان برنامه ای است که در ایام دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و انجمن های فرهنگی و هنری استان با موضوع تبیین سیاست های جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:شب های فرهنگ و هنر رضوی از تاریخ ۵ لغایت ۷​خرداد در تالار روباز امام رضا (ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  برگزار می شود.

​درخشان یادآور شد:در این جشن که به مدت سه شب برگزار خواهد شد هر شب برنامه های هنری متنوعی از جمله: اجرای نمایش های آیینی، شعر آیینی، موسیقی، سرود، مولودی خوانی، تجلیل از زوج های هنرمند و مسابقه توسط هنرمندان استان اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت:هدف از جشن فرهنگ و هنر رضوی، عرض ارادت به آستان خورشید هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.​

منتشر شده در :2023/05/23 - 09:05|شناسه خبر: 84470 212 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه